طراحی گرافیکی و چاپ

تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران ، عکس

هیوندای از جزئیات مربوط به توسان نو موجود در آمریکای شمالی پرده برداری کرد. طراحی و ویژگی های بیرونی و داخلی با مدل جهانی مطابقت دارد. زیر پوسته توسان نو، قدرت بیشتری برای تریم های هیبریدی و پلاگین هیبریدی وجود دارد.

9 فروردین 1403

چرا سوییچ 2 باید از بازی های نسل قبل پشتیبانی کند؟

نینتندو هنوز اعلام نکرده که کنسول بعدی اش - که ما فعلاً آن را نینتندو سوییچ 2 صدا می کنیم - از قابلیت اجرای بازی های نسل قبل (سوییچ) پشتیبانی می کند یا خیر. سکوت نینتندو در این زمینه لزوماً چیزی را نشان نمی دهد زیرا تا به امروز به صورت رسمی جزئیاتی از این...

29 اسفند 1402

گیاهی که تسکین دهنده سردرد است

به نقل از هلث، در این تحقیق چندین گیاه معمولی داخلی و توانایی آنها در تصفیه هوا مورد آنالیز نهاده شد و یکی از آنها موثرترین نوع بود.

6 اسفند 1402

سرانجام یک برند محبوب؛ نوکیا به آخر خط رسید

ظاهرا کم کم باید با برند محبوب نوکیا در بازار گوشی های هوشمند خداحافظی کنیم، چون حتی تلاش های HMD هم برای احیای این برند کافی نبود.

12 بهمن 1402

آثاری درباره برترین فیلم های سینمایی دنیا

به گزارش خبرنگاران ؛ انتشارات علمی و فرهنگی، مجموعه خوانش فیلم انتشارات علمی و فرهنگی شامل کتاب های بلید رانر، خواب ابدی، درخشش ابدی فکر پاک، دکتر ژیواگو، دنباله رو، رود سرخ، روز موش خرما، زنان در آستانه فروپاشی عصبی، سال گذشته در مارین باد، سه گانه...

2 شهریور 1402

جادوی هری پاتر در فروش نسخه اصلی عمل کرد

یکی از نسخه های چاپ نخست کتاب هری پاتر و سنگ جادو در حالی به زودی در یک حراجی به مزایده گذاشته می گردد، که انتظار می رود به قیمت چندهزار پوند به فروش برسد.

11 تیر 1402

تاکسیرانی تهران: حداکثر افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به تاکسیرانان ابلاغ شده و از شهروندان می خواهیم پرداخت کرایه تاکسی را بصورت آنلاین و الکترونیکی با نرخ معین شده پرداخت نمایند.

13 اردیبهشت 1402

به مناسبت 50سالگی موبایل در دنیا و 30 سالگی در ایران

در روزهای اخیر شاهد پنجاهمین سالگرد نخستین تماس پیروز تلفنی با موبایل از گوشه خیابانی در نیویورک از طریق مارتی کوپر که اکنون 94 سال دارد مهندسی بودیم که به رقبایش در یک شرکت دیگر خبر داد اختراعش به نتیجه رسیده است.

21 فروردین 1402

لغو معافیت مالیاتی ناشران آموزشی اشتباه و غیرکارشناسی است

به گزارش خبرنگاران ، خبر لغو معافیت مالیاتی ناشران یاری آموزشی ازجمله موضوعاتی بود که طی یک ماه اخیر دغدغه های زیادی برای اهالی نشر به خصوص فعالان حوزه نشر آموزشی ایجاد کرد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه 1402 کل کشور،...

23 اسفند 1401

ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!

ام جی همیشه در طراحی خودرو های اسپرت پیروز عمل نموده و در رابطه با سدان 7 مدل 2023 نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می نمایند.

16 اسفند 1401

گلکسی اس 23 اولترا : تغییرات اندک، اما در مجموع همچنان مجذوب کننده

سامسونگ دیشب از جدیدترین سه گوشی هوشمند پرچمدار خود در رویداد سالانه Unpacked خود در سانفرانسیسکو رونمایی کرد. آنها گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 بودند.

16 بهمن 1401

نسخه نو نیسان GT، R؛ فراوری گودزیلا پس از 17 سال!

نیسان GT-R یکی از سالخورده ترین خودرو های تولیدی جهان محسوب می گردد. این خودروی پرطرفدار هر چند در سال 2007 رونمایی شده، ولی از آن تاریخ تا به امروز با به روزآوری های متعدد به حیات خود ادامه داده است.

26 دی 1401

معروف ترین دیدنی های لهاسا و نگرشی تازه به شهری در تبت

لهاسا نام مرکز و دومین شهر بزرگ قرار گرفته در منطقه خودمختار تبت است که از نظر موقعیت جغرافیایی می توان آن را در بخش غربی کشور چین تصور نمود. به زبان تبتی لهاسا یعنی شهر خدایان و سرزمینی مقدس که با کمی گشت و گذار در داخل آن می توانید خود به عینه شاهد معنای...

19 دی 1401

برترین دوربین های عکاسی سال 2022 به انتخاب خبرنگاران مگ

در سال 2022 دوربین های عکاسی زیادی در مدل های مختلف راهی بازار شده اند که در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین مدل ها از نوع DSLR و بدون آیینه بپردازیم.

13 دی 1401

ذخیره اطلاعات روی DNA اامکان پذیر می گردد

به زودی اطلاعات مهم روی DNA انسان ها ذخیر می شوند. این موضوعی جالب است که البته می تواند از سوی بعضی افراد نادرست و منفی ارزیابی گردد.

1 دی 1401

گوشی تازه گوگل با رنگ نعناعی

گویا شرکت گوگل میخواهد جدیدترین گوشی خود موسوم به پیکسل 3(Pixel 3) را با رنگ نعناعی به عنوان یک رنگ خاص روانه بازار کند.

30 آذر 1401

آینده دنیا چاپ سه بعدی در دست چین خواهد بود؟ ، از تاکید و حمایت دولت تا کوشش در بازار داخلی

به گفته تحلیلگران به به نظر می رسد چین به زودی تبدیل به غول دنیا در حوزه چاپ سه بعدی(3D)خواهد شد. این موضوعی است که می تواند در فراوری بسیاری از محصولات مهم دنیا تاثیرگذار باشد.

27 آذر 1401

نتایج مسابقات لیگ جهانی کاراته وان

مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی 2022 امروز برگزار گردید که نتایج آن به توضیح زیر است.

3 مهر 1401

مردان از ناباروری بی خبرند!

جدیدترین آمار نشان می دهد که مردان از خطرات ناباروری اطلاعی ندارند.

16 مرداد 1401

بچه ها کتاب خوب می خواهند؛ چه تالیف چه ترجمه، جهان آن قدر بزرگ است که هیچ کس، جای دیگری را تنگ نمی کند

نلی محجوب در گفت وگو با خبرنگاران ، ترجمه را تهدیدی برای تالیف ندانست و گفت: برخی معتقدند ترجمه و تالیف در جنگی نابرابر با یکدیگرند؛ من این طور فکر نمی کنم و باور دارم کتاب خوب چه تالیف چه ترجمه، راه خود را پیدا می نماید و بر مخاطبش تاثیر می گذارد؛ قطعا...

26 فروردین 1401
تعداد: (33)