آثاری درباره برترین فیلم های سینمایی دنیا

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ ؛ انتشارات علمی و فرهنگی، مجموعه خوانش فیلم انتشارات علمی و فرهنگی شامل کتاب های بلید رانر، خواب ابدی، درخشش ابدی فکر پاک، دکتر ژیواگو، دنباله رو، رود سرخ، روز موش خرما، زنان در آستانه فروپاشی عصبی، سال گذشته در مارین باد، سه گانه سه رنگ، سولاریس، شب آمریکایی، شهر اندوه، غرامت مضاعف، لبوفسکی بزرگ، ماجرا، متروپلیس، محله چینی ها، موجود و ومپایر در آستانه تجدید چاپ قرار گرفته است.

آثاری درباره برترین فیلم های سینمایی دنیا

این مجموعه کتاب ها، شامل اطلاعاتی درباره هریک از فیلم های نامبرده از جمله معرفی عوامل و بازیگران، نمایش و اکران، اتفاقات جالب رخداده پیرامون آن ها، بعضی نقد ها و نظرات، تحلیل کاراکتر ها و جزییاتی فرامتنی نسبت به فیلمنامه و داستان آثار می شوند. بعلاوه این کتب در قطع رقعی انتشار یافته و در حال حاضر نیز در کتابفروشی های شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و سایر فروشگاه های کتاب موجود هستند.

بعلاوه در برنامه ریزی های انجام شده به وسیله انتشارات علمی و فرهنگی، شرکت فرهنگ فیلم تهران قرار است با فراوری محتوا های چندرسانه ای در قالب های دیگری به معرفی تازه های نشر و بازخوانی آثار مورد استقبال مخاطبان و علاقه مندان به حوزه کتاب بپردازد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آثاری درباره برترین فیلم های سینمایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثاری درباره برترین فیلم های سینمایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید