ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ام جی همیشه در طراحی خودرو های اسپرت پیروز عمل نموده و در رابطه با سدان 7 مدل 2023 نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می نمایند.

ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!

جدیدترین محصول کمپانی ام جی با نام کامل MG7 در واقع بزرگ ترین سدان آن نیز محسوب می گردد و عنوان اولین عضو خانواده بلک لیبل را نیز در اختیار دارد. بلک لیبل به خط فراوری محصولات لوکس و پرفورمنس ام جی اشاره دارد که جزئیات تریم مشکی مانند لوگو و سایر قسمت ها را به خودرو ها اضافه می نماید.

سدان ام جی 7 از منظر ابعاد برابر با 4884 میلیمتر در طول، 1889 میلیمتر در عرض و 1447 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2778 میلیمتر است. در طراحی درب ها از سبک فریم لس یا بدون فریم استفاده شده که در هماهنگی با رینگ های 5 پر آلومینیومی و کالیپر های قرمز رنگ سیستم ترمز چشم انداز اسپرت خاصی را ایجاد نموده است.

ام جی 7 در قسمت دماغه و در راستای ارائه یک چشم انداز تهاجمی بسیار پیروز عمل می نماید. چراغ های اصلی و جلوپنجره که به زیبایی کل عرض دماغه را فراگرفته هماهنگی بی نقصی با خطوط روی درپوش موتور یا همان هودلاین ایجاد نموده اند.

ام جی همیشه در طراحی خودرو های اسپرت پیروز عمل نموده و در رابطه با سدان 7 مدل 2023 نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می نمایند. شیب کوپه سقف و ستون آخر موجب شکل گیری شیشه عقب وسیع شده که با سانروف گسترده سقف به زیبایی یکپارچه شده است.

خط شانه قوی و گلگیر های عضلانی در قسمت عقب از دیگر نقاط شاخص طراحی بدنه ام جی 7 محسوب می گردد که این خودرو را از معمولی بودن، فاصله می دهد. ام جی در جزئیات آن قدر خوب عمل می نماید که باید حساب آن را از دیگر فراوریات کشور چین جدا بدانیم. در کابین ام جی 7 علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه، حضور 33 اینچ نمایش و سیستم صوتی برند بوز با 14 اسپیکر جلب نظر می نماید. تریم داخل در دو رنگ سبز و قرمز قابل سفارش است.

در بخش پیشرانه نیز 2 تریم پیش روی مشتریان ام جی 7 قرار گرفته است:

نمونه 2 لیتری توربو با 257 اسب بخار خروجی و 405 نیوتن متر گشتاور که با جعبه دنده 9 سرعته اوتوماتیک زد اف هماهنگ شده است.

نمونه 1.5 لیتری توربو با 185 اسب بخار خروجی و گشتاور 300 نیوتن متر که با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

ام جی در نظر دارد تریم قدرتمندتری سدان اسپرت 7 را نیز با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی کند. در سرانجام به سابقه ام جی 7 اشاره کنیم که این خودرو نخستین بار سال 2007 وارد خط فراوری شد و تا سال 2013 نیز در فهرست فروش ام جی حضور داشت. مدل 2023 در واقع بازگشت این خودرو به خط فراوری ام جی محسوب می گردد.

منبع: فرادید

به "ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید