طراحی لوگو

تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران ، عکس

هیوندای از جزئیات مربوط به توسان نو موجود در آمریکای شمالی پرده برداری کرد. طراحی و ویژگی های بیرونی و داخلی با مدل جهانی مطابقت دارد. زیر پوسته توسان نو، قدرت بیشتری برای تریم های هیبریدی و پلاگین هیبریدی وجود دارد.

9 فروردین 1403

سرانجام یک برند محبوب؛ نوکیا به آخر خط رسید

ظاهرا کم کم باید با برند محبوب نوکیا در بازار گوشی های هوشمند خداحافظی کنیم، چون حتی تلاش های HMD هم برای احیای این برند کافی نبود.

12 بهمن 1402

ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!

ام جی همیشه در طراحی خودرو های اسپرت پیروز عمل نموده و در رابطه با سدان 7 مدل 2023 نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می نمایند.

16 اسفند 1401

نسخه نو نیسان GT، R؛ فراوری گودزیلا پس از 17 سال!

نیسان GT-R یکی از سالخورده ترین خودرو های تولیدی جهان محسوب می گردد. این خودروی پرطرفدار هر چند در سال 2007 رونمایی شده، ولی از آن تاریخ تا به امروز با به روزآوری های متعدد به حیات خود ادامه داده است.

26 دی 1401

گوشی تازه گوگل با رنگ نعناعی

گویا شرکت گوگل میخواهد جدیدترین گوشی خود موسوم به پیکسل 3(Pixel 3) را با رنگ نعناعی به عنوان یک رنگ خاص روانه بازار کند.

30 آذر 1401

نتایج مسابقات لیگ جهانی کاراته وان

مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی 2022 امروز برگزار گردید که نتایج آن به توضیح زیر است.

3 مهر 1401

چه اقداماتی بازدهی هدایای تبلیغاتی را نابود می نماید ؟

مهمترین نکاتی که رعایت نکردن آنها بازدهی هدایای تبلیغاتی را به کل از بین می بردآیا نمایشگاه تجاری در پیش دارید و در پی راهی برای برقراری ارتباط سریع تر با افراد هستید؟آیا می خواهید کاری کنید که نام و لوگو شما در فکر مخاطبان با اولین ملاقات به مدت طولانی...

14 مرداد 1400

آپارات، از لایو پلاس رونمایی کرد

سرویس جدید آپارات به نام لایو پلاس با امکان پخش زنده انحصاری روی دامنه های دلخواه کاربر، رونمایی شد.

17 اسفند 1399

راهنمای انتخاب روسری بر اساس رنگ پوست، آرایش و فرم صورت

انگیزه - مد و پوشاک - نخستین موضوعی که در انتخاب روسری به ذهن خطور می نماید رنگ و طرح آن است. هنگام خرید روسری به صورت غیر ارادی به سراغ انتخاب هایی می رویم که رنگ و نقششان ما را تحت تأثیر خود قرار می دهد. اگر بخواهیم دقت بیشتری به خرج دهیم نهایتاً ممکن است...

3 آبان 1399