تاکسیرانی تهران: حداکثر افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به تاکسیرانان ابلاغ شده و از شهروندان می خواهیم پرداخت کرایه تاکسی را بصورت آنلاین و الکترونیکی با نرخ معین شده پرداخت نمایند.

تاکسیرانی تهران: حداکثر افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اجرا شدن افزایش نرخ کرایه تاکسی ها، گفت: میانگین افزایش نرخ کرایه سال جاری 45 درصد است و در شرایط خاص و به شرط فراهم شدن زیرساخت های لازم این نرخ تا 60 درصد می تواند افزایش پیدا کند.

مهدی وحدت کار روز چهارشنبه گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران حداکثر نرخ افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است و هر تاکسیرانی که از این نرخ بیشتر دریافت کند متخلف است و شهروندان می توانند شماره پلاک آن تاکسی متخلف را به سامانه 137 گزارش نمایند.

وی ادامه داد: چاپ و نصب برچسب نرخ های نو در سطح شهر شروع شده و در روزهای آینده این کار انجام خواهد شد.

وحدت کار اعلام کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به تاکسیرانان ابلاغ شده و از شهروندان می خواهیم پرداخت کرایه تاکسی را بصورت آنلاین و الکترونیکی با نرخ مشخص شده پرداخت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نرخ نو کرایه تاکسی ها در پایانه های تاکسیرانی به تاکسیرانان ابلاغ شده و مسئله ای در این زمینه نیست اما در موضوع تاکسی های گردشی گزارشاتی داشتیم و حتما برخورد صورت می گیرد و از مردم می خواهیم گزارشات تاکسیرانانی که بیشتر از مصوبه کرایه دریافت می نمایند را حتما به سامانه 137 اطلاع دهند.

بیش از 70 هزار تاکسی در خطوط مختلف در مرکز فعال است که نیمی از این تاکسی ها فرسوده و احتیاج به بازسازی دارد.

منبع: عصر ایران

به "تاکسیرانی تهران: حداکثر افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسیرانی تهران: حداکثر افزایش کرایه تاکسی 60 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید