تئاتر

منتظر پخش این هفت سریال از شبکه نمایش خانگی باشید!

سروش صحت نزدیک به 14 ماه درگیر ساخت نخستین سریال خانگی خود با نام غیرمتعارف مگه همه عمر چندتا بهاره بود. این سریال مراحل تصویربرداری خود را در تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی است.

22 دی 1401

بزرگداشت حمید سمندریان برگزار گردید

امروز، پنجمین روز از هفته تئاتر به بزرگداشت حمید سمندریان اختصاص دارد.

18 دی 1401

اینفوگرافیک ، بلیت تئاتر در یک دهه اخیر چقدر گران شده است؟

هر سال قیمت تئاتر با در نظر گرفتن شرایط مشخص می گردد. بعضی معتقدند قیمت بلیت بالاست و همین باعث می گردد مخاطب کم تری سراغ تئاتر برود. اما واقعیت این است که قیمت بلیت تئاتر از یک همبرگر و نوشابه بیشتر نیست.

12 دی 1401

از آشفتگی هنر تا برخوردهای سلیقه ای

محمدحسین ایمانی خوشخو با انتقاد از جای خالی سند هنر، شرایط هنر را در کشور آشفته توصیف کرد و از برخوردهای غیرمصوّبه ای و سلیقه ای با موسیقی و سینما و به طور کلی هنر گفت.

21 خرداد 1401

محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با استاد محمد مرادی نجاردیدارنمود

خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی، محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با همراهی جمعی از هنرمندان با استاد محمد مرادی نجار؛ پیشکسوت عرصه اجرا و مدیریت صحنه ملاقات کردند .

19 خرداد 1401

رونمایی از کتاب نمایش و آهنگ و فرهنگ ایران زمین

به گزارش خبرگزاری گتاب ایران آیین رونمایی از کتاب نمایش و آهنگ و فرهنگ ایران زمین، مجموعه مقالات و یادکردی از شادروان امیرکاووس بالازاده، روز پنج شنبه 23 دی، در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

25 فروردین 1401

موناکو در یک نگاه

موناکو، شبه جزیره ای در قلب اروپا و کشوری است که به بهشت جهانگردان و ثروتمندان معروفیت دارد. در این شهر می توانید جاهای دیدنی نظیر کاخ شاهزاده، باغ گیاه شناسی ژردن اگزوتیک و... را ببینید.

4 اسفند 1400

راهنمای سفر به سن پترزبورگ؛ میزبان جام جهانی 2018

سن پترزبورگ در منتهی الیه شمال غرب کشور روسیه واقع شده است. این شهر بعد از مسکو دومین شهر میزبان رقابت های جام دنیای 2018 است. جاذبه های این شهر موجب شده که گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا، سن پترزبورگ را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. این شهر یکی از مقاصد...

26 بهمن 1400

سوگل طهماسبی به مناسبت یلدا چادری شد!

خبرنگاران: سوگل طهماسبی عکس های جدیدی را به مناسبت یلدا در فضای مجازی منتشر کرد.

23 بهمن 1400

فیلم موتور سواری سام درخشانی و همسرش

خبرنگاران : ویدئوی رمانتیک از سام درخشانی و همسرش در حال موتور سواری در خیابان های تهران را ببینید.

2 آذر 1400

تئاتر؛سرزمین هیچ کس

تهران (پانا) - حالا دیگر تعطیلی و بازگشایی تئاتر در دوران کرونا به قصه ای تکراری تبدیل شده که به سادگی نمی توان درباره آن قضاوت کرد و این چنین است که به فاصله اندکی بعد از تازه ترین تعطیلی تئاتر که از شنبه هفته سپری شده شروع شده است، سالن های خصوصی تصمیم...

17 مرداد 1400

الهام اخوان چطور بازیگر سریال دودکش شد؟

الهام اخوان، بازیگر سریال طنز شبکه یک از خوش اقبالی اش در تلویزیون و بد شانسی در سینما می گوید.

7 مرداد 1400

آخرین خبرها از فیلم تازه اصغر فرهادی؛ فیلم برداری قهرمان پایان یافت

فیلمبرداری قهرمان آخرین اثر اصغر فرهادی کارگردان برنده جایزه اسکار در شیراز به خاتمه رسید و این اثر هم اکنون در مرحله تدوین واقع شده است.

7 بهمن 1399

فیلم 40 دقیقه ای مادر اکران می گردد

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان یکی از تولیدات سینمایی خود را به صورت آنلاین نمایش می دهد.

11 دی 1399

ابعادفرهنگی برنامه ششم توسعه بررسی شد، درسندنویسی مان تجدیدنظرکنیم

به گزارش خبرنگاران، نشست نقد و ارزیابی ابعاد فرهنگی برنامه ششم توسعه بعدازظهر امروز دوشنبه 28 دی با حضور محمدرضا بهمنی، حسن بنیانیان و کیومرث اشتریان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

27 فروردین 1399

سالن های میزبان تئاتر فجر معین شد

سالن ها، تالارها و تماشاخانه های میزبان سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و راه یافتگان به مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی این رویداد معرفی شدند.

18 اسفند 1398