فیلم 40 دقیقه ای مادر اکران می گردد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان یکی از تولیدات سینمایی خود را به صورت آنلاین نمایش می دهد.

فیلم 40 دقیقه ای مادر اکران می گردد

به گزاش گروه فرهنگی وبلاگ مایکروتاچ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فیلم کوتاه مادر به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای علاقه مندان اکران می گردد.

فیلم 40 دقیقه ای مادر از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری است که هنرمندانی همچون رویا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانشفر در آن ایفای نقش نموده اند.

این فیلم از روز 13 آذر 1399 به مدت سه روز در پرتال اینترنتی کانون برای علاقه مندان به سینما اکران می گردد.

با توجه به فراگیری بیماری کرونا ویژه برنامه روز جهانی معلولان امور سینمایی و تئاتر کانون در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک فیلم و 2 تئاتر با محتوای مرتبط با این روز در سایت کانون در ادامه طرح نمایش نما، پخش می گردد.

فیلم مادر که از تولیدات امور سینمایی کانون در سال 1379 است، درباره حس مادری است که به واسطه آگاهی از عمق وجود انسان متبلور می گردد. شخصیت اصلی امیر کوشش می نماید تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک کند. او می خواهد بداند که سیمین کیست؟

لیلا میرهادی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینماست که از سال 1360 فعالیت سینمایی خود را با کانون پرورش فکری شروع نموده است.

از دیگر آثار لیلا میرهادی به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری می توان به فیلم های آینه خیال، بشنو از گل، درس سحر، زنگ آخر زلزله و لالایی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فیلم 40 دقیقه ای مادر اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم 40 دقیقه ای مادر اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید