9 هزار بسته یاری آموزشی و نوشت افزار در کرمان توزیع شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، در قالب پویش مشق احسان، 9 هزار بسته یاری آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان کرمان توزیع شد.

9 هزار بسته یاری آموزشی و نوشت افزار در کرمان توزیع شد

روح اللهی گفت: با شروع سال تحصیلی تازه و به میمنت حلول ماه ربیع الاول، بنیاد احسان مانند سال های گذشته اقدام به تهیه و توزیع احتیاج های آموزشی و تحصیلی دانش آموزان احتیاجمند استان کرمان نموده است.

او اضافه نمود: در قالب پویش مشق احسان، 9 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال که تماما تولیدات داخلی هستند در بین گروه های هدف بنیاد احسان در منطقه ها کم برخوردار استان کرمان به وسیله گروه های جهادی، ائمه جماعات، و هیئت های مذهبی توزیع می گردد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان بعلاوه از اجرای طرح لبخند احسان نیز برای درمان بیماری های دهان و دندان به همت بنیاد احسان در استان اطلاع داد و گفت: بنیاد احسان از ابتدای سال جاری تا به امروز، مبلغ 2 میلیارد ریال به خدمات دندانپزشکی اختصاص داده است و با همکاری گروه های جهادی پزشکی به بیماران احتیاجمند در منطقه ها محروم خدمات ارائه می دهد.

پویش مشق احسان و لبخند احسان هر سال همزمان با شروع فصل مدارس و برای دستگیری از دانش آموزان احتیاجمند بی بضاعت در منطقه ها مختلف استان کرمان اجرا می گردد.

وبلاگ مایکروتاچ کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "9 هزار بسته یاری آموزشی و نوشت افزار در کرمان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 هزار بسته یاری آموزشی و نوشت افزار در کرمان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید