معاون گردشگری ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری راهی چین شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، معاون گردشگری ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری راهی چین شد.

معاون گردشگری ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری راهی چین شد

علی اصغر شالبافیان، معاون جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی به دعوت رسمی وزارت فرهنگ و جهانگردی چین و برای حضور در نشست اتحادیه بین المللی شهرهای جهانگردی در امتداد جاده ابریشم در صدر هیاتی از مدیران و فعالان بخشهای مختلف صنعت جهانگردی راهی چین شد.

شالبافیان در این سفر که از 10 تا 16 شهریور برنامه ریزی شده، ابتدا به شهر جیانگ د ژن خواهد رفت و در نشست اتحادیه شهرهای جهانگردی در امتداد جاده ابریشم به عنوان سخنران ویژه سخنرانی می نماید، سپس طبق برنامه در نشست های رسمی با مقامات دولتی حوزه جهانگردی چین و بعلاوه با فعالان بخش خصوصی از جمله تورگردان و فعالان صنعت جهانگردی این کشور ملاقات و درباره توسعه روابط جهانگردی ایران و چین رایزنی خواهد نمود.

شالبافیان در این سفر علاوه بر ملاقاتها و نشستهای تخصصی با رسانه های داخلی و بین المللی چین درباره ظرفیتهای جهانگردی ایران و معرفی جاذبه های فرهنگی طبیعی و تاریخی بعلاوه همکاری متقابل ایران و چین در بخش جهانگردی گفت و گو خواهد نمود.

در این سفر 7 روزه هیات ایرانی به سه شهر گوانجو، شنزن و شانگهای در چین سفر می نماید؛ بخش خصوصی صنعت جهانگردی ایران شامل مدیران از بخش تورگردانان، دفاتر خدماتی، هتلداران و راهنمایان تورهای ورودی و بعضی سرمایه گذاران حوزه جهانگردی که معاون جهانگردی وزارت میراث فرهنگی را همراهی می نمایند، در این سه شهر در نشستهای تخصصی و جلسات B2B ظرفیتهای جهانگردی ایران را به همتایان و همکاران چینی خود معرفی می نمایند.

این سفر در چارچوب توسعه دیپلماسی جهانگردی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و تشکلهای صنعت جهانگردی ایران انجام می گردد که فعالان صنعت جهانگردی علاوه بر معرفی جاذبه های جهانگردی ایران، فرصت های همکاری سرمایه گذاری در ایران و ظرفیتها و مزیتهای بازار هدف جهانگردی کشور چین را آنالیز و تحلیل می نماید تا فضای همکاری دوطرفه را توسعه دهند.

گوانجو، شنزن و شانگهای جزو شهرهای چین هستند که از ایران پرواز مستقیم دارند که به تسهیل سفر چینی ها به مقصد ایران بسیار یاری می نماید، فعالان جهانگردی در این سفر ضمن بازدید از این سه شهر، از نزدیک با ظرفیتها و زیرساختهای مرتبط با جهانگردی آشنا می شوند.

در این سفر مدیران دفاتر خدماتی که از مبدا چین به ایران جهانگرد می آورند و سابقه طولانی همکاری با فعالان صنعت جهانگردی چین دارند و بعضی از فعالان جهانگردی که به تازگی وارد بازار تازه جهانگردی چین شده اند، ضمن آشنایی با فرهنگ و تمدن چین، با سلایق جهانگردان چینی بیشتر آشنا خواهند شد.

منبع: همگردی

به "معاون گردشگری ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری راهی چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون گردشگری ایران به همراه هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری راهی چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید