زمین از نگاه گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار سامسونگ به فضا رفت!، عکس

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا قدرت خود را این بار با ثبت تصاویر خیره کننده از فضا ثابت کرد.

زمین از نگاه گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار سامسونگ به فضا رفت!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مایکروتاچ و براساس گزارش زومیت، سامسونگ برای نمایش قابلیت های نوترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی سری گلکسی S24 اقدامات زیادی را انجام داده است. بر اساس گزارش پتاپیکسل، این شرکت کره ای در اواخر ژانویه (بهمن) گام بزرگی برای قدرت نمایی دوربین پرچمداران نو خود برداشت و گوشی گلکسی S24 اولترا را به فضا فرستاد تا عکس های شگفت انگیزی را از زمین ثبت کند.

غول فناوری کره جنوبی برای فرستادن گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا تمهیدات ویژه ای را تدارک دید و توانست با طراحی دو سازه فیبر کربنی و یک بالن، پرچمدار نو خود را با خیال راحت به فضا بفرستد.

سامسونگ بعد از اینکه طرح نهایی سازه فیبر کربنی را ساخت، گوشی را به یک قاب و بعد به یک بالن هیدروژنی متصل کرد. این بالن 23 مایل (37 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین را طی کرد و به استراتوسفر رسید.

دوربین های پشتی گوشی گلکسی S24 اولترا در کمتر از یک هفته توانستند تصاویر بسیار زیبایی را از زمین ثبت نمایند. بعد از ثبت تصاویر، گاز هیدروژن این بالن کاملاً تخلیه شد و گوشی با سرعت 8 کیلومتر در ساعت بدون هیچ آسیبی روی سطح زمین فرود آمد.

گلکسی اس 24 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS (لرزش گیر اپتیکال) و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس اتوماتیک استفاده می نماید. گلکسی S24 اولترا مجهز به یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است. این گوشی با استفاده از دوربین های 200 و 50 مگاپیکسلی خود می تواند ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم برثانیه ضبط کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "زمین از نگاه گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار سامسونگ به فضا رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین از نگاه گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار سامسونگ به فضا رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید