مقاوم ترین تبلت سامسونگ در راه است، عکس

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، زومیت نوشت: گلکسی تب اکتیو 5 جدیدترین تبلت مقاوم سامسونگ است که می تواند در برابر سقوط 1.8 متری مقاومت کند.

مقاوم ترین تبلت سامسونگ در راه است، عکس

درحالی که همه نگاه ها به پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S24 دوخته شده است که اواخر این ماه رونمایی می شود، غول کره ای با تبلت تازهش همه را شگفت زده کرد.

  • سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!/ عکس

تب اکتیو 5 تازهترین و بهترین تبلت مقاوم سامسونگ است که از ویژگی ها و بهینه سازی های مناسبی بهره می برد. همچنین دارای باتری قابل تعویض از طریق کاربر و یک حالت بدون باتری برای سازگاری با محیط های کاری مختلف است.

براساس اطلاعیه رسمی سامسونگ، تبلت مقاوم تازه از محافظ گوریلا گلس 5، گواهی IP68 به منظور مقاومت در برابر گردوغبار و آب و استاندارد MIL-STD-810H0 به جهت مقاومت در برابر ارتفاع شدید بهره می برد. سامسونگ می گوید گلکسی تب اکتیو 5 وقتی در کیس محافظش قرار بگیرد، می تواند در برابر سقوط 1.8 متری مقاومت کند.

تبلت تازه گلکسی تب اکتیو 5 دارای اتصال بی سیم Wi-Fi 6 و شبکه ارتباطی 5G است. این تبلت سامسونگ صفحه نمایش 8 اینچی TFT با وضوح WUXGA و نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتز، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد.

سامسونگ معین نکرده است که کدام پردازنده به این تبلت قدرت می دهد؛ اما احتمالا پردازنده هشت هسته ای پنج نانومتری Exynos 1380 خواهد بود. این پردازنده با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود. گلکسی تب اکتیو 5 از کارت حافظه میکرو SD هم پشتیبانی می کند.

انرژی این تبلت مقاوم سامسونگ را باتری جداشدنی ای با ظرفیت 5050 میلی آمپرساعت تأمین می کند. از دیگر قابلیت های آن می توان به دکمه های فیزیکی قابل شخصی سازی در قاب پایینی، پشتیبانی از قلم و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

گلکسی تب اکتیو 5 ابعادی برابر با 126.8 در 213.8 در 10.1 میلی متر و وزن 433 گرم دارد و ژانویه امسال (دی و بهمن 1402) با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 روانه بازار خواهد شد. قیمت تبلت موردبحث معین نیست.

  • سرمایه های انسانی را فراری ندهید آوردن معین پیشکش/ واکنش تند آذری جهرمی به خبر بازگشت معین به ایران/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "مقاوم ترین تبلت سامسونگ در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم ترین تبلت سامسونگ در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید