تصاویر لحظه حمله ترسناک روباه به یک خانم ، واکنش این زن شجاع را ببینید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، یک روباه هار، خانمی را در استان نیویورک آمریکا مکررا مورد حمله قرار داد و این زن شجاع نیز از خود دفاع کرد. این حیوان وحشی توانایی انتقال ویروس های خطرناکی را به انسان دارد.

تصاویر لحظه حمله ترسناک روباه به یک خانم ، واکنش این زن شجاع را ببینید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از هافینگتن پست، حمله روباهی هار به زنی در استان نیویورک که از طریق دوربین های نظارتی محوطه فضای سبز اطراف منزلش، شکار شده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یک زن در شمال استان نیویورک، ایتاکا، مورد حمله وحشیانه یک روباه هار قرار گرفت. فیلم منتشر شده از این حادثه نشان می دهد که روباه هار، مکررا به این زن حمله کرده و او را گاز می گیرد. بعد از این حمله، فرد آسیب دیده مورد مراقبت های پزشکی قرار گرفت و در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

این ویدئوی بدون صدا نشان می دهد که زن در حال صحبت کردن با تلفن خود در محوطه فضای سبز اطراف منزلش قدم می زند که ناگهان یک روباه از پشت به او نزدیک شده و پای او را می گیرد. این زن شجاع در دفاع از خود به روباه لگد می زند تا او را دور کند، اما این شکارچی وحشی مکررا به پاها، بازوها و دست های او حمله می کند.

روباه خاتمه با نزدیک شدن مردی که چوب بزرگی در دست داشت، فرار می کند. به گفته افراد محلی این روباه هار، قبل از دستگیری و مرگ به فرد دیگری نیز حمله کرده است. برای دیدن این فیلم کلیک کنید:

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا اعلام کرد که روباه ها، راکون ها، خفاش ها و اسکنک ها رایج ترین حیوانات وحشی هستند که هاری و ویروس را به انسان منتقل می کنند.

حیوانات آلوده به هاری سیستم عصبی مرکزی را آلوده می کنند و اگر درمانی مناسب و سریع صورت نگیرد خطر مرگ وجود دارد. این حیوان وحشی در شهر تهران نیز زیاد دیده شده است.

  • نگرانی در مورد افزایش یک حیوان وحشی در شهر تهران ؛ شهرداری تابلو نصب کند | این حیوان در کدام منطقه ها مرکز بیشتر است؟
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر لحظه حمله ترسناک روباه به یک خانم ، واکنش این زن شجاع را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لحظه حمله ترسناک روباه به یک خانم ، واکنش این زن شجاع را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید