بازیکنان همان طور که پول هنگفت می گیرند حرمت باشگاه را هم حفظ نمایند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: بازیکنان فولاد همان طور که پول های هنگفتی از باشگاه دریافت می نمایند، باید با کسب نتایج خوب حرمت باشگاه را حفظ نمایند.

بازیکنان همان طور که پول هنگفت می گیرند حرمت باشگاه را هم حفظ نمایند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ابراهیم تهامی با بیان این که شناخت نسبی از مارتینس سرمربی خارجی فولاد دارم، اظهارکرد: مربی خارجی تاثیرگذار است و امیدوارم مارتینس فولاد را نجات دهد تا تیم از بحران خارج گردد.

وی بیان نمود: به نظرم منصوریان هم زحمات زیادی برای فولاد کشید و اگر تیمش در هفته دوم 10 نفره نمی شد، بازی را به نفت آبادان واگذار نمی کرد و در ادامه آن نتایج دور از انتظار نیز رقم نمی خورد. معتقدم مسائل فولاد از بازی صنعت نفت شروع شد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: به نظرم طرفداران فولاد نباید آن گونه به منصوریان توهین می کردند، آن هم در حالی که فوتبال ایران روی تماشاگران خوزستانی و میهان نوازی آن ها حساب می نمایند. واقعا با آن توهین ها به منصوریان در بازی با نفت آبادان، شب بدی برای من بود.

وی با بیان این که در پی همین حواشی فولاد از نظر روحی روانی ضربه خورد به صورتی که نتوانست در دو بازی بعدی به شرایط خود سر و سامان ببخشد، اضافه نمود: به نظرم فولاد بازیکنان خوب و بزرگی دارد و می توانند از این بحران خارج شوند.

تهامی بیان نمود: مطمئنا بازیکنان فولاد بر بزرگی باشگاه واقف هستند و بر این اساس باید توان خود را برای بهبود شرایط فولاد دو برابر نمایند. بازیکنان همان طور که پول های هنگفتی از باشگاه دریافت می نمایند و البته نوش جان شان، باید با کسب نتایج خوب حرمت باشگاه را هم حفظ نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیکنان همان طور که پول هنگفت می گیرند حرمت باشگاه را هم حفظ نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان همان طور که پول هنگفت می گیرند حرمت باشگاه را هم حفظ نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید