2 توصیه مهم جدید برای جلوگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، روز به روز قربانیان کرونا در سراسر دنیا زیادتر می شوند و روز گذشته نیز ایران بالاترین آمار مرگ و میر این بیماری از شروع شیوع آن را ثبت کرد.

2 توصیه مهم جدید برای جلوگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ ، با شروع فصل سرما و احتمال گسترش بیماری های دیگری نظیر آنفولانزا نگرانی درباره بیماری های همزمان افزایش پیدا نموده است چرا که می تواند باعث مرگ و میر بیشتر افراد گردد.

تا به امروز برای جلوگیری از شیوع کرونا و ابتلا به این بیماری توصیه های مختلفی از جمله زدن ماسک شده است با این حال در نبود اقداماتی مانند قرنطینه رعایت بیشتر برای عدم ابتلا به این بیماری مهمتر از هر چیز دیگری است.

زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از تجمع، پرهیز از ماندن در محیط های سربسته و لزوم شستن مرتب دست ها مهم ترین توصیه های کارشناسان بوده است.

دکتر فائوچی که به مهمترین شخصیت آمریکا در مبارزه با کرونا تبدیل شده است در جدیدترین مصاحبه خود با اشاره به لزوم رعایت نکات گفته شده برای مقابله با کرونا دو توصیه جدید برای عدم شیوع کرونا مطرح نموده است.

فائوچی برای جلوگیری از شیوع کرونا و انفولانزا به صورت همزمان بر روی تهویه تاکید فراوانی نموده است.

به عقیده او باید در محبط هایی مانند خانه پنجره ای برای تهویه هوا باز باشد تا هوا جریان داشته باشد و ذرات معلق در هوا که ممکن است حاوی بیماری باشند زودتر بیرون بروند.

پیش از این مرکز کنترل بیماری های آمریکا و سازمان بهداشت جهانی تایید نموده بودند که کرونا به وسیله هوا منتقل می گردد.

پیش از این دولت آلمان نیز رسما به مردم و نیز دفاتر مختلف گفته بود که برای محیط های زندگی و کاری خود تهویه قرار دهند تا هوا جریان داشته باشد.

دومین توصیه فائوچی اما ممکن است برای شما کمی عجیب باشد. او تاکید نموده است که اگر مطمئن نیستید افراد حاضر در خانه مبتلا به کرونا نیستند درون خانه نیز از ماسک بهره ببرید.

مطالعات نشان می دهد که بیشتر افراد در خانه به کووید 19 مبتلا می شوند یعنی جایی که اعضای خانواده ساعت های زیادی تنفس می نمایند و در صورت ابتلای یکی از اعضا امکان ابتلای همه خانواده وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "2 توصیه مهم جدید برای جلوگیری از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 توصیه مهم جدید برای جلوگیری از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید