کاهش شدید صادرات مانیتورهای چینی ، بازار اصلی مانیتورهای این کشور کجاست؟

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، صادرات مانیتور چینی با کاهش شدید 24.2 درصدی روبرو شد و به پایین ترین حد در دو سال اخیر رسید.

کاهش شدید صادرات مانیتورهای چینی ، بازار اصلی مانیتورهای این کشور کجاست؟

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ و به نقل از گیزموچاینا، داده های اخیر رانتو تکنولوژی (Runto Technology) نشان دهنده کاهش قابل توجه صادرات مانیتور چین در نیمه اول سال 2023 است. این داده ها کاهش 24.2 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. بر اساس این گزارش مجموع واحدهای صادراتی به 58.57 میلیون واحد رسیده است. این کاهش بیشتر با ارزش صادرات نشان داده می شود که نسبت به سال قبل به اندازه قابل توجه 32.7 درصد کاهش یافت و به 49.83 میلیارد یوان یا 6.843 میلیارد دلار رسید.

صادرات مانیتور در فوریه کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و به کمترین اندازه در دو سال اخیر یعنی 7.34 میلیون واحد رسید. با این حال، در ادامه سال نشانه های بهبودی ظاهر و با همکاری مالی قوی تر بین اروپای شرقی و چین تقویت شد. رشد آمار در ماه های مارس تا ژوئن رشد مشاهده شد، اگرچه به سطح عملکرد دوره مشابه در سال 2022 نرسید.

بازار آمریکای شمالی که مقصد اصلی صادرات مانیتور چین است، در نیمه اول سال 2023 کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. صادرات مانیتور 27 درصد از حجم صادرات با انقباض قابل توجه سالانه 38 درصدی، به مبلغ 15.82 میلیون واحد را به خود اختصاص داده است. در این بازار، ایالات متحده با سهم 91 درصدی موقعیت مسلط خود را حفظ کرد، اگرچه با کاهش قابل توجه 39.4 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شد.

بازار آسیا با 26.2 درصد از سهم بازار جهانی به عنوان دومین دریافت کننده بزرگ رتبه بندی شده است. در میان این مسائل، اروپای غربی 22.5 درصد از کل صادرات مانیتور را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال قبل کاهش قابل توجه 37.9 درصدی داشته است. در مقابل، اروپای شرقی با سهم امیدوار کننده 8.3 درصد از صادرات برجسته شد که افزایش قابل توجه 53.1 درصد را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

  • اندرویدی های طوفانی با 24 گیگابایت رم | با پرچم دارهای تازه آشنا شوید

صادرات مانیتور چین با چالش هایی روبه رو است و برای بهبود تلاش می کند. همکاری رو به رشد با اروپای شرقی برای این شرایط چالش برانگیز امیدوارکننده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش شدید صادرات مانیتورهای چینی ، بازار اصلی مانیتورهای این کشور کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدید صادرات مانیتورهای چینی ، بازار اصلی مانیتورهای این کشور کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید