پاسخ مثبت آنچلوتی به پیشنهاد برزیلی ها!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، پایگاه خبری ESPN ضمن تأیید خبرهای اخیر درباره تمایل فدراسیون فوتبال برزیل برای استخدام کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، اعلام نمود که مربی 63 ساله رئال مادرید در خاتمه فصل به کار خود در جمع کهکشانی ها خاتمه خواهد داد و برای اولین بار در دوران مربیگری اش راهنمایی یک تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

پاسخ مثبت آنچلوتی به پیشنهاد برزیلی ها!

براساس این گزارش، آنچلوتی یک سال دیگر با رئالی ها قرارداد دارد، اما طبق گزارش منابع خبری مختلف، او در سرانجام فصل به کارش در سانتیاگو برنابئو سرانجام خواهد داد و به برزیل خواهد رفت تا جانشین تیته ای گردد که پس از جام جهانی 2022 به همکاری اش با سلسائو سرانجام داد. این در حالی است که او در اواسط سال 2022 در یکی از مصاحبه های خود گفته بود احتمالاً رئال مادرید آخرین تیم دوران مربیگری اش خواهد بود، اگرچه احتمال مربیگری در رده ملی قبل از بازنشستگی را هم رد نکرده بود.

به هر حال اکنون ESPN با استناد به منابع نزدیک به تیم ملی برزیل مدعی شده که آنچلوتی ممکن است حتی قبل از فسخ رسمی قراردادش با رئال مادرید خبر موافقتش با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل را اعلام کند. طبق ادعای این پایگاه خبری، مذاکرات آنچلوتی با برزیلی ها منجر به عقد قراردادی سه ساله در تابستان سال آینده خواهد شد که او را تا جام جهانی 2026 در سلسائو نگه خواهد داشت. در همین حال گفته می گردد که بازیکنان برزیلی رئال مادرید شامل میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس نیز از موافقت سرمربی شان با پیشنهاد مربیگری در تیم ملی برزیل آگاه شده اند.

منبع: فرارو

به "پاسخ مثبت آنچلوتی به پیشنهاد برزیلی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مثبت آنچلوتی به پیشنهاد برزیلی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید