پرسپولیس در صدر مقدار پاداش باشگاه های ایران از جام جهانی 2022

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، فیفا از جزئیات پرداختی به باشگاه های دنیا به خاطر جام دنیای 2022 قطر پرده برداشت.

پرسپولیس در صدر مقدار پاداش باشگاه های ایران از جام جهانی 2022

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مایکروتاچ، سایت فیفا در گزارشی به آنالیز اندازه سود باشگاه های فوتبال دنیا به خاطر آزادسازی بازیکنان خود برای حضور در جام دنیای 2022 قطر پرداخت.

طبق اطلاعات فیفا، 5 باشگاه از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر حضور بازیکنانشان در جام دنیای با سود فیفا روبرو شدند که این اندازه برای فدراسیون فوتبال ایران یک میلیون و 473 هزار و 746 دلار آمریکا گزارش شده است.

فیفا اعلام نمود که باشگاه پرسپولیس 667 هزار و 63 دلار آمریکا سود برده و در مقام دوم استقلال با 480 هزار و 906 دلار آمریکا قرار گرفته است.

تیم های سپاهان، سایپا و تراکتور دیگر باشگاه هایی هستند که از جام دنیای 2022 قطر سود برده اند.

از آسیا عربستان و قطر با بیش از 6 میلیون دلار سود در رده اول و دوم قرار دارند و کشور هایی مثل کره جنوبی، ژاپن و استرالیا در رده های دیگر قرار گرفته اند.

ایران از نظر سود از جام دنیای 2022 قطر در رده ششم قرار گرفته است و کشور هایی مثل چین، امارات و کویت در رده های بعدی ایستاده اند.

در باشگاه های دنیا نیز منچسترسیتی با بیش از 4.5 میلیون دلار در رده اول قرار گرفته است و باشگاه هایی مثل بارسلونا، بایرن مونیخ، رئال مادرید و پاری سن ژرمن در رده های بعدی قرار دارند.

در آسیا نیز در 5 باشگاه اول خبری از پرسپولیس و نماینده ایران نیست و باشگاه السد قطر با سود 2.8 میلیون دلاری در صدر قرار گرفته است. باشگاه های الهلال عربستان، النصر عربستان، الدحیل قطر و جئونبوک هیوندای کره جنوبی در رده های بعدی جای دارند.

در جمع کنفدراسیون ها نیز اروپا با بیش از 158 میلیون دلار در صدر قرار گرفته است و آسیا با بیش از 23 میلیون دلار در رده دوم جای گرفته است.

کونکاکاف با بیش از 15 میلیون دلار در رده سوم، کونمبول (آمریکای جنوبی) با بیش از 5.8 میلیون دلار در رده چهارم، کاف (آفریقا) با بیش از 4.5 میلیون دلار در رده پنجم و اقیانوسیه با بیش از 95 هزار دلار در جایگاه ششم قرار دارند.

به گزارش دانشجو، جام دنیای 2022 در کشور قطر در آبان و آذر ماه 1401 برگزار گردید و تیم ملی آرژانتین توانست با شکست فرانسه در ضربات پنالتی برای سومین بار قهرمان گردد.

انتها پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس در صدر مقدار پاداش باشگاه های ایران از جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در صدر مقدار پاداش باشگاه های ایران از جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید