نصب تجهیزات ورزشی در فضا های سبز شهرکرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیر تاسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: نصب تجهیزات در اماکن عمومی می تواند علاقه شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی را بیشتر کند.

نصب تجهیزات ورزشی در فضا های سبز شهرکرد

یوسف نادری گفت: به منظور تأمین رفاه و آسایش و سرگرمی شهروندان، دو دستگاه بازی فوتبال دستی، چهار عدد میز تنیس روی میز در پارک بانوان شهرکرد و یک دستگاه میز پینگ پنگ در پارک لاله خریداری و نصب شده است.

وی اضافه نمود: افزایش این گونه تجهیزات در اماکن عمومی می تواند علاقه مردم به ورزش را بیشتر و به تبع آن از ابتلای شهروندان به انواع بیماری های روحی و جسمی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید

نادری با بیان اینکه تجهیز، توسعه فضای سبز و وجود فضا های ورزشی حق طبیعی هر شهروند است، افزود: استفاده از وسایل ورزشی در پارک ها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را بالا می برد و اقدامی مهم در راستای حرکت به سمت جامعه فعال و سالم خواهد بود.

وی از شهروندان خواست با توجه به ضرورت ارتقای کیفیت سیما، منظر و فضای سبز و اثربخشی آن در زیبایی چهره و منظر شهر و روحیه شهروندان، در حفظ فضا های سبز در سطح منطقه ها و محلات شهر کوشا باشند و در نگهداری این فضا ها با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همکاری نمایند.

وبلاگ مایکروتاچ چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نصب تجهیزات ورزشی در فضا های سبز شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تجهیزات ورزشی در فضا های سبز شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید