مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه فراوری گوجه فرنگی تا قابلیت تازه استیکر اینستاگرام

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه فراوری گوجه فرنگی تا قابلیت تازه استیکر اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت موتورولا نوعی سیستم ارزیابی شرایط نوزاد و مادر طراحی نموده که یاری می نماید بخش مهمی از دغدغه مادران یعنی چگونگی وزن گرفتن کودک را به راحتی آنالیز نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران ایالات متحده پیروز شدند نوعی ربات کشاورزی ویژه به نام ویرگو طراحی نمایند که می تواند با سرعتی باورنکردنی گوجه های رسیده و یا له شده و خراب را تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین امنیتی موسوم به Wi-Fi Blink از نوترین دوربین های امنیتی است که ابعادی کوچک و قابلیت هایی چندگانه دارد. این دوربین امنیتی مناسب خانه و محیط های کوچک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمند موسوم بهFrolyo یکی از بهترین گجت های خانگی برای مبارزه با گرمای هوا محسوب می گردد. با یاری این گجت خانگی می توانید به سرعت انواع نوشیدنی ها و بستنی ها را از راه دور آماده کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد اینستاگرام در تدارک قابلیتی نو است. درواقع با یاری این قابلیت نو می توان در بخش استوری اشعار مرتبط با آهنگ هایی را که پخش می شوند با یاری استیکرها دید و شنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه فراوری گوجه فرنگی تا قابلیت تازه استیکر اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات ویژه فراوری گوجه فرنگی تا قابلیت تازه استیکر اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید