مطالبات معوقه کارگری در استان سمنان کمتر از گذشته است

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، محقق گفت: بیشتر واحد های تولیدی و صنعتی استان مطالبات معوقه حقوقی کارگری ندارند و شرایط نسبت به گذشته بسیار بهتر است.

مطالبات معوقه کارگری در استان سمنان کمتر از گذشته است

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه خانه کارگر استان با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان اضافه نمود: چالش های کارگری به حداقل رسیده است تا آنجا که در استان احتیاج مبرم تأمین نیروی کار در شهرک های صنعتی مشاهده می گردد.

وی توضیح داد: مشکلاتی از قبیل اجرای قانون کار مشهود است و سعی خواهد شد موارد را احصاء و در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه بدهیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان هم در این نشست گفت: بزرگ ترین سرمایه یک واحد مالی منابع انسانی آن مجموعه هستند، در حقیقت منابع انسانی پیشران توسعه یک واحد تولیدی می باشند

علی اصغرآدینه ای گفت: هر شغلی زنجیره ارزش دارد با ایجاد مشاغل تازه در بنگاه ها می توانیم بسیاری از مشاغل را با برنامه ریزی توسعه بدهیم.

آدینه ای گفت: در شرایط رکود مالی بسیاری از واحد های تولیدی با توجه به اینکه نسبت به دوره های قبل افت ظرفیت داشتند، اما نیرو های خود را تعدیل نکردند، علاوه بر آن توانستند حقوق و دستمزد نیرو های خود را افزایش دهند.

وبلاگ مایکروتاچ سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مطالبات معوقه کارگری در استان سمنان کمتر از گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات معوقه کارگری در استان سمنان کمتر از گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید