قائدرحمتی: مقابل تراکتور دست و پا بسته نیستیم، امیدوارم محبت هوادارن نساجی را جبران کنیم

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، این تیم در ملاقات خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز دست و پابسته نیست و برای کسب امتیاز کوشش خواهد نمود.

قائدرحمتی: مقابل تراکتور دست و پا بسته نیستیم، امیدوارم محبت هوادارن نساجی را جبران کنیم

محمود قائدرحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مایکروتاچ، درباره تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک در آغاز نیم فصل دوم گفت: ما در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه اول عالی بازی کردیم و بعد از زدن گل اول چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم که اگر تبدیل به گل می شد قطعاً برنده از زمین خارج می شدیم. خیلی حیف شد که امتیاز کامل را نگرفتیم، ولی در بازی های بعد دنبال جبران هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مایکروتاچ بخوانید. (کلیک کنید)

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص نتایج ضعیف نساجی در این فصل و ناراحتی طرفداران از عملکرد سرخپوشان مازندرانی خاطر نشان کرد: می دانیم که طرفداران چقدر ناراحت هستند. آنها واقعاً در این فصل صبوری به خرج دادند و امیدوارم در ادامه لیگ طوری نتیجه بگیریم که محبت های آنها را جبران کنیم. ما با اضافه شدن چند بازیکن قطعاً تیم بهتری خواهیم شد و این را در بازی های بعد نشان می دهیم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور توضیح داد: تراکتور تیمی پرقدرت و پرمهره است. بازی در تبریز اصلاً آسان نیست، ولی ما مقابل تراکتور تیم دست و پا بسته ای نیستیم و برای برد به میدان خواهیم رفت. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در این بازی بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. این صندلی اصلاً شایسته نساجی نیست. تمام هدف ما این است که در ادامه نتایج خوبی بگیریم و در جدول صندلی خوبی را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قائدرحمتی: مقابل تراکتور دست و پا بسته نیستیم، امیدوارم محبت هوادارن نساجی را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدرحمتی: مقابل تراکتور دست و پا بسته نیستیم، امیدوارم محبت هوادارن نساجی را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید