شارژ انبارها و تجهیزات امدادی کافی نیست

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، تهران (پانا) - دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به کافی نبودن تجهیزات در انبارهای امدادی از اعلام احتیاج این جمعیت به دولت برای تامین شارژ انبارها و تهیه تجهیزات امدادی اطلاع داد.

شارژ انبارها و تجهیزات امدادی کافی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد حسن قوسیان مقدم در مورد تاکید اخیر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر لزوم تأمین اعتبار برای شارژ انبارهای امدادی در فصل بارندگی ها گفت: هر ساله و همزمان با فرا رسیدن فصل بارش ها جمعیت هلال احمر به منظور ارتقا خدمات خود در حوزه امداد رسانی و غیره اقدام به روز رسانی و شارژ تجهیزات می نماید.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه نمود: به همین دلیل نیز با توجه به شروع فصل بارندگی ها، جمعیت هلال احمر درخواست های خود برای تأمین اعتبار در حوزه شارژ انبارها و تجهیزات و احتیاجهای خود را به صورت مکتوب به دولت اعلام نموده است اما باید منتظر پاسخ دولت در زمینه تخصیص اعتبارات بمانیم.

قوسیان مقدم در مورد آخرین شرایط موجودی انبارهای هلال احمر اعلام کرد: از لحاظ چادرهای امدادی در شرایط مناسبی قرار داریم و تعداد چادرها نسبت به سال گذشته در کل کشور 400 هزار چادر افزایش یافته است.

وی با اشاره بر موجودی بسته های مواد غذایی نیز عنوان نمود: بسته های مواد غذایی جهت توزیع میان مردم در بحران ها و حوادث نیز در انبارها شارژ شده است اما همچنان احتیاج به شارژ بیشتر داریم. در این زمینه نیز درخواست های خود را اعلام نموده ایم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره تجهیزات امدادی نیز گفت: با توجه به شروع بارش ها و افزایش عملیات های امدادرسانی جمعیت هلال احمر، تجهیزات انفرادی مربوط به خدمات امداد و نجات احتیاج به شارژ و نوسازی دارد. در این زمینه نیز موارد مورد احتیاج به دولت اعلام شده است.

قوسیان مقدم با اشاره بر شرایط موجودی تجهیزات لجستیکی نیز اعلام کرد: در این زمینه مشکل چندان خاصی نداریم و اقدامات هرساله و عادی ازجمله تعویض لاستیک خودروهای امدادی، یخ شکن ها و غیره در حال اجرا است

منبع: خبرگزاری پانا

به "شارژ انبارها و تجهیزات امدادی کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ انبارها و تجهیزات امدادی کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید