سفرا و رایزنان مالی 15 کشور به کرمان سفر کردند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون مالی وزیر امور خارجه به همراه تعدادی از سفرا و رایزن های چند کشور وارد سیرجان شدند.

سفرا و رایزنان مالی 15 کشور به کرمان سفر کردند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، عصر چهارشنبه معاون مالی وزیر امورخارجه کشورمان به همراه سفرایی از کشورهای تاجیکستان، افغانستان، آفریقای جنوبی، قرقیزستان و بلاروس و رایزن های مالی 10 کشور دیگر به منظور شرکت در جشنواره گلیم و پسته استان کرمان، به مدت سه روز وارد کرمان شدند.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان در حاشیه استقبال از معاون مالی وزارت امور خارجه و سفرا و رایزن های مالی 15 کشور جهان گفت: امیدواریم حضور این سفیران و رایزن های 15 کشور جهان در استان کرمان، منجر به تبادلات مالی، بازرگانی و اجتماعی استان با این کشورها گردد و در نتیجه منجر به انعقاد تفاهمنامه هایی در آینده نزدیک گردد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه این استقبال بیان داشت: طی شش ماهه نخست امسال استان کرمان جزو هفت استان برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذاری بوده که حضور این سفرا و رایزن های مالی می تواند در راستای جذب سرمایه گذار خارجی در استان کرمان یاری زیادی کند.

در ادامه این سفر سفیران و رایزنان کشورهای مختلف از کارگاه های فراوری زنده گلیم شیریکی پیچ بازدید کردند.

حضور در جشن گلیم و پسته و بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان از دیگر برنامه های سفر این میهمانان بین المللی خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "سفرا و رایزنان مالی 15 کشور به کرمان سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرا و رایزنان مالی 15 کشور به کرمان سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید