با تور اقساطی ترکیه و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سفر کردن تنها یک لذت گذرا نیست. شاید خود سفر تنها در چند روز خلاصه گردد، اما آورده های آن برای سال ها همراه شما می ماند. این آورده ها هم چیزهایی هستند که با مشاهده در جاهای مختلف یاد گرفته اید، یا شادی و نشاطی که به روحتان بخشیده اید. در هر صورت، فواید سفر کردن چیزی نیست که کسی آن ها را نداند. با این وجود بسیاری از افراد به علت مسائل مالی، نمی توانند سفری که دوست دارند را تجربه نمایند. گزینه تورهای اقساطی، گزینه ای است که بسیاری آن را انتخاب می نمایند. تور اقساطی ترکیه از محبوب ترین تورهای ایرانیان است. در این نوع سفر شما بخشی از مبلغ تور را قبل از سفر می پردازید و مابقی هزینه تا ده ماه برای شما قسط بندی می گردد. البته واضح است که اگر بخواهید می توانید در کمتر از ده ماه اقساط را تسویه کنید.

با تور اقساطی ترکیه و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید

آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز، امکان سفر با تورهای اقساطی مختلف را برای شما فراهم نموده است. کارمزد اقساط این تورها ناچیز است و با داشتن چک صیادی و مدارک شناسایی لازم، میتوانید سفری دل انگیز را تجربه کنید. ترکیه کشوری در همسایگی ایران است که مقصد بسیاری از ایرانی ها برای تعطیلات است. تور اقساطی ترکیه امکانی است که پیله های عصر پرواز برای آسان تر کردن سفر به ترکیه فراهم نموده است. کشور ترکیه که مرز زمینی کوچکی با ایران دارد، کشوری با اکثریت مسلمان است. مساحت ترکیه نصف ایران بوده و جمعیت آن برابر با کشور ما یعنی نزدیک 85 میلیون نفر است. تور اقساطی ترکیه به شما امکان بازدید از کشوری را می دهد که به خاطر نزدیکی به اروپا، خود را کشوری فراقاره ای می داند. در ادامه این مقاله شما را با دیدنی های ترکیه و شهرهای معروف آن آشنا می کنیم.

تور اقساطی ترکیه؛ کشوری آسیایی - اروپایی

تور اقساطی ترکیه آن قدر بین ایرانی ها رونق دارد که بسیاری از کسب و کارها سعی نموده اند با آوردن آن چه در ترکیه می گذرد، رونق بگیرند. برای مثال با توسعه سفرها به ترکیه، خوراکی هایی مثل باقلوای ترکی، غذاهای ترکی مثل آدانا کباب و اسکندرکباب در ایران جای باز کردند. ایرانیانی که در ترکیه طعم این خوراکی ها را چشیده بودند دوست داشتند آن ها را در وطن خود هم امتحان نمایند. جالب است بدانید که ترکیه فقط مقصد گردشگران ایرانی نیست و از توریستی ترین کشورهای دنیا به شمار می آید. زبان مردم ترکیه ترکی است. هرچند مردمانی با سایر نژادها مثل کرد و عرب هم در آن زندگی می نمایند. در صحبت کردن با ترک ها خیلی دچار مشکل نخواهید شد، زیرا بسیاری از مراکز ترکیه به زبان های دیگر مثل انگلیسی و حتی فارسی مسلط هستند.

با انتخاب تور اقساطی ترکیه باید درمورد پول این کشور نیز بدانید. پول ترکیه لیر است. ارزش هر لیر در زمان نوشتن این مقاله (اسفند 1401) تقریبا 3000 تومان است. برای سفر به ترکیه احتیاجی به ویزا ندارید. بدون ویزا و تنها با پاسپورت خود می توانید تا 90 روز در این کشور اقامت کنید که برای سرگرمی کاملا مناسب است. سفر به ترکیه با راه های زمینی و هوایی ممکن است. با انتخاب تور اقساطی ترکیه می توانید بدون نگرانی در خصوص بلیط هواپیما یا رزرو هتل سفر کنید. معمولا ایرانیان تور اقساطی ترکیه را در بهار یا تابستان که تعطیلی ها بیشتر است انتخاب می نمایند. جشنواره های بهاره و حراج ها و تخفیف ها در تابستان، این انتخاب را تقویت می نماید. با این حال در فصل پاییز و زمستان نیز خلوت بودن ترکیه گردشگران را به سوی خود می کشاند.

تور اقساطی وان، شهری در نزدیکی مرز ایران

تور اقساطی وان از تورهای مالی و به صرفه است. وان شهری در نزدیکی ایران است. تور اقساطی وان به شما اجازه می دهد شهری را ببینید که در روزگاری نه چندان دور، بخشی از خاک ایران بود. کتیبه نوشته شده به وسیله خشایارشا، پادشاه هخامنشی هنوز روی دیوارهای قلعه تاریخی وان قرار گرفته است. بازدید از این قلعه و کتیبه تاریخی آن، یکی از جذابیت های تور اقساطی وان است. علت دیگری که بسیاری از مسافران را به وان می کشاند، سرگرمیات آبی این شهر است. پارک های آبی متنوعی در این شهر تاسیس شده اند. خبر خوب این است که به علت اسلامی بودن کشور ترکیه، این پارک ها در سانس های جداگانه به بانوان و آقایان سرویس می دهند. می توانید با خیال راحت از این پارک ها بهره ببرید. دریاچه وان و امکان قایقرانی در آن نیز از دیگر جاذبه های آبی این شهر کوچک است.

در سفر با تور اقساطی وان از غذاهای این شهر نگذرید. دسرهایی مثل کنافه و غذاهایی مثل بورک در وان نظیر ندارند. از دیگر جاذبه های بامزه این شهر، بازدید از خانه گربه های وان است. گربه وان نژاد مخصوصی از گربه است که چشمانی با دو رنگ متفاوت دارند. این گربه ها در خانه گربه وان نگهداری می شوند.

تور اقساطی ازمیر، شهر محبوب ایرانی ها

تور اقساطی ازمیر از دیگر تورهای محبوب ایرانی هاست. هیراپولس یا پاموکاله از اماکن دیدنی ازمیر است. این شهر از امپراطوری روم باستان به جای مانده و یادگاری از دوران اوج و شکوه آن امپراطوری است. کوه سیپیلوس از دیگر دیدنی های طبیعی شهر ازمیر است. بخشی از این کوه به شکل زنی است که گویا گریه می نماید. این زن به نیوبه معروف است که از افسانه های قدیمی یونان باستان است. اگر از علاقه مندان به ماشین های کلاسیک و قدیمی هستید، در سفر با تور اقساطی ازمیر حتما به موزه کی سری بزنید. در این موزه انواع ماشین های قدیمی به نمایش گذاشته شده اند.

در سفر با تور اقساطی ازمیر سرگرمیات آبی زیادی مثل شنا کردن نیز به وفور در دسترس است.پارک آبی بزرگ ازمیر دارای امکانات خاصی مثل دلفیناریوم است. پارک حیات وحش ازمیر با گونه های جانوری فراوان از جمله دیگر منطقه ها سرگرمیی ازمیر است. اگر از علاقمندان به موسیقی جاز هستید، خرید تور اقساطی ازمیر را در ایام برگزاری جشنواره موسیقی جاز در این شهر نباید فراموش کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

منبع: اتاق

به "با تور اقساطی ترکیه و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور اقساطی ترکیه و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید