رصد فروش نان با خودپردازهای هوشمند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: فعلاً آرد یارانه ای در اختیار نانوایان قرار می گیرد و نیاز است به صورت هوشمند رصد شود که این آرد به دست مردم می رسد یا خیر.

رصد فروش نان با خودپردازهای هوشمند

امیررضا نقش با اشاره به اتصال بیش تر نانوایی ها به خودپرداز های هوشمند، ضمن اشاره به اینکه قرار بر این است که فروش نان به صورت هوشمند اتفاق بیفتد یعنی قابل رصد باشد، گفت: با توجه به اینکه فعلاً آرد یارانه ای در اختیار نانوایان قرار می گیرد، نیاز است به صورت هوشمند رصد شود که این آرد به دست مردم می رسد یا خیر.

او پیرامون فرایند کار هوشمندسازی توزیع یارانه نان شرح داد: پوز های موجود در نانوایی ها مانند صندوق فروشگاهی عمل می کنند و با استفاه از آن ها، میزان فروش نان و انواع نان فروخته شده رصد می شود، از سمتی این دستگاه های پوز داشبورد های مدیریتی دارند تا دستگاه های نظارتی بر میزان پخت، سهمیه، قیمت فروش و شرایط فروش رصد و نظارت داشته باشند و در نتیجه این اقدام امکان فروش نان با قیمت بیش تر وجود ندارد.

نقش با تأکید بر اینکه به هیچ وجه قرار بر این نیست که قیمت نان تغییر کند گفت: یارانه نان برای مردم حذف نخواهد شد و فعلاً سهمیه بندی نان نیز مطرح نیست و با تجهیز نانوایی ها به دستگاه های پوز، تنها بر فروش نان نظارت و رصد صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با یادآوری اینکه مرحله بعد از مجهز شدن نانوایی ها، تخصیص سهمیه آرد به هر نانوایی بر اساس میزان فروش آن است، شرح داد: مرحله فعلی تنها مرحله نصب و رصد فروش است و در این راستا پردازش و تراکنش های نانوایی هایی که دستگاه را نصب کردند معین است، اما هنوز سهمیه به دستگاه ها متصل نشده است همچنین به موازات این اقدامات، قرار است مردم و نانوایان آموزش های لازم را ببینند تا مراحل بعد اجرایی شود.

وبلاگ مایکروتاچ اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رصد فروش نان با خودپردازهای هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد فروش نان با خودپردازهای هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید