خبرنگاران تمرکز بازرسان ستاد مقابله با کرونا گناوه بر مجتمع های تجاری باشد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، گناوه - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: بازرسان و ناظران اعزامی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به منظور آنالیز شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صنوف، اولویت اول را بر مجتمع های تجاری متمرکز نمایند.

خبرنگاران تمرکز بازرسان ستاد مقابله با کرونا گناوه بر مجتمع های تجاری باشد

حسین امیری روز چهارشنبه در جلسه کمیته ستاد نظارت مقابله با کرونا این شهرستان اضافه نمود: درپی برگزاری جلسه شورای تامین با مسئولان مرتبط با بازار مقررشد، نظارت و بازرسی ها از مغازه های تجاری با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از قبل شدت یافته و از سرگرفته گردد.

وی گفت: باتوجه به اینکه بازار تجاری این بندر از مراکز مهم خرید هموطنان اقصی نقاط کشور است، به عنوان نقاط مهم خطرناک برای شیوع کرونا قلمداد می گردد و باید برای حفظ سلامتی بازاریان و همشهریان تدابیر لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی اتخاذ گردد.

وی گفت: بازاریان این بندر سهم بزرگی در پیشگیری از شیوع گسترده کرونا نه تنها در شهرستان بلکه استان بوشهر داشتند که ضمن تقدیر از آنان باید همچنان نکات بهداشتی را در هنگام خرید مقابل مشتری که بیشتر از استان های همجوار از جمله خوزستان که با خیز بیماری کرونا روبرو شده اند، بخوبی رعایت نمایند.

امیری اضافه نمود: با بازگشایی بازار تجاری این بندر، مغازه داران ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش شدند اما در این مرحله باید سخت گیری بیشتری صورت گیرد.

وی اعلام کرد: بازرسان و ناظران اعزامی ستاد مقابله با کرونا در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط مغازه داران و پس از تذکر برخورد قانونی و اقدام به مهروموم نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه اضافه نمود: برگزاری نشست با نمایندگان بازار تجاری این بندر توسط دستگاه های مرتبط در دستور کار قرار گیرد و مسئولیت اصلی به خود آنان محول و مسئولان نظارت نمایند.

وی گفت: شهرداری این بندر نسبت به ضدعفونی خیابان ها و معابر مجتمع های تجاری اقدام کند.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پرمشتری کشور و استان بوشهر است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تمرکز بازرسان ستاد مقابله با کرونا گناوه بر مجتمع های تجاری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمرکز بازرسان ستاد مقابله با کرونا گناوه بر مجتمع های تجاری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید