تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز 99

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از عدم ارائه خدمات اسکان نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان زیرپوشش این ادره کل در نورورز 99 اطلاع داد.

تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز 99

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از ایرنا، یوسف بهارلو اضافه کرد: مبارزه همگانی با شیوع و گسترش بیماری کرونا در سطح کشور ضرورت دارد. اگرچه دوران سختی را در این روزها پشت سر می گذاریم، اما باید توجه داشت که سلامت دانش آموزان، اولیای آنها، همکاران و در عین حال سلامت جامعه از اولویت های نظام آموزش و پرورش کشور است و هر گونه فعالیتی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع خواهد بود.

وی گفت: باتوجه به کمپین در خانه می مانیم، در این شرایط التهاب آور شیوع بیماری کرونا بهترین کار، ماندن در خانه است و باید برای افزایش سطح آگاهی های مردم و جامعه در قطع این زنجیره بیماری اهتمام گسترده و جدی ورزید.

معاون توسعه و مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان های تهران نقش دانش آموزان را در متقاعد کردن خانواده ها برای نرفتن مسافرت در نوروز بسیار پر اهمیت دانست و گفت: قطعا خانواده ها در این شرایط باید سلامتی عزیزان و فرزندان شان را اولویت اصلی بدانند و ضمن پرهیز از هر گونه سفر، نکات بهداشتی را به خوبی رعایت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز اسکان موقت فرهنگیان تهران در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید