دست آفریده های بلورین یک هنرمند شیشه گر به نمایش درمی آید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، در این نمایشگاه حدود 60 اثر از آخرین کارهای سعید گلکار در سال 1394 به نمایش درآمده که در فرم ها و رنگ های مختلف ظرفیت بالای شیشه گری سنتی را به نمایش گذاشته است و مخاطب امروز را با قابلیت های این هنر اصیل ایرانی از نزدیک آشنا می نماید.

دست آفریده های بلورین یک هنرمند شیشه گر به نمایش درمی آید

این مجموعه شامل ظروف و حجم های شیشه از اندازه ها و رنگ های مختلفی است که هم کارکرد تزئینی داشته و هم می تواند در جریان زندگی روزانه به کار برده شوند. اشکال و رنگ هایی خیالی که در نوع خود تجربه ای متفاوت به شمار می فرایند.

سعید گلکار بیش از سه دهه است که در زمینه طراحی و ساخت آثار هنری مشغول به فعالیت و 27 سال است که در اغلب دانشکده های هنر ایران به تدریس و آموزش دانشجویان و هنرجویان مشغول است. این هنرمند پیشکسوت داراری نشان درجه یک هنری در رشته شیشه گری سنتی بود و تا کنون بسیاری از آثارش به کشورهای اروپایی، آمریکایی و شرق آسیا صادر شده است.

این نمایشگاه همه روزه از تاریخ 5 دیماه لغایت 9 دیماه 1394 از ساعت 8:30 الی 15:30 در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری واقع در تهران خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دست آفریده های بلورین یک هنرمند شیشه گر به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست آفریده های بلورین یک هنرمند شیشه گر به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید