بشار رسن اسلحه پرسپولیس در فینال، خوشحالی سرمربی عراق ازدرخشش بشار

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 علاوه بر ایران، در کشور عراق هم با هیجان دنبال می گردد. بشار رسن تنها بازیکن عراقی و تنها بازیکن عرب حاضر در فینال این دوره از مسابقات است و تنها بازیکن عراقی است که دو دوره حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه می نماید.

بشار رسن اسلحه پرسپولیس در فینال، خوشحالی سرمربی عراق ازدرخشش بشار

روزنامه المدی عراق با اشاره به حضور پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال آسیا گزارشی را از حضور بشار در این رقابت ها منتشر کرد.

المدی نوشت: بشار رسن هافبک بازیساز تیم ملی عراق پس از اینکه از همان ابتدا به وضوح در مرحله گروهی و سایر مراحل نقش متمایزی داشت، در جستجوی یک عنوان جدید آسیایی با تیم پرسپولیس ایران است زیرا او برای دومین بار پس از سال 2018 در صعود این تیم به فینال تاثیرگذار بود. بشار علاوه بر گلزنی به تیم التعاون عربستان از روی نقطه پنالتی، در نظرسنجی سایت AFC به عنوان بهترین هافبک منطقه غرب آسیا انتخاب شد. علاوه بر این، او پیشنهاد وسوسه انگیزی از تیم القطر برای دو فصل دریافت کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: بشار رسن یکی از سلاح های ویژه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است که روی او حساب می نماید تا به دلیل تجربه زیاد، حرکات سریع که حریفانش را خسته می نماید و همچنین گل هایی که از بیرون یا داخل محوطه جریمه می زند نقش های زیادی به او بدهد. بشار، غیبت احسان پهلوان و وحید امیری را که به خاطر محرومیت در فینال حضور ندارند جبران می نماید. او یکی از بازیکنان اصلی لیست پرسپولیس برای دستیابی به عنوان قهرمانی قاره آسیا خواهد بود که تیمش مشتاقانه منتظر است تا طرفداران عظیم خود را راضی کند و عنوانی که سال 2018 به دست نیاورد را کسب کند.

روزنامه المدی عراق در بخش پایانی این گزارش از شادمانی و رضایت سرمربی عراق از عملکرد بشار اطلاع داد و نوشت: کاتانچ سرمربی تیم ملی از عملکرد بشار در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا شادمان شد زیرا او بهترین لژیونر فوتبال عراق است که خارج از کشور بازی می نماید و گزینه کسب عنوان بهترین بازیکن سال قاره آسیا هم می باشد. بشار یکی از ستاره های برجسته عراق است که در تقابل های مهم عراق مقابل تیم های هنگ کنگ، کامبوج و ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی روی او حساب زیادی باز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بشار رسن اسلحه پرسپولیس در فینال، خوشحالی سرمربی عراق ازدرخشش بشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن اسلحه پرسپولیس در فینال، خوشحالی سرمربی عراق ازدرخشش بشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید