بازی های هفته 23 لیگ دسته دوم برگزار می شود!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مهرداد شفیعی می گوید تا الان تصمیمی مبنی بر لغو بازی های هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال گرفته نشده است.

بازی های هفته 23 لیگ دسته دوم برگزار می شود!

مهرداد شفیعی راد، مسوول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال، در گفت وگو با وبلاگ مایکروتاچ درباره برنامه بازی های لغو شده در این لیگ (به علت ویروس کرونا) گفت: هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم به دستور مسوولان و به علت نگرانی های مبنی بر ابتلا به این بیماری لغو شد. اما هفته های آینده این لیگ طبق روال قبلی برگزار خواهد شد و هنوز تصمیمی بر لغو آن ها گرفته نشده است.

او درباره انجام هفته بیست و دوم این لیگ گفت: این هفته بعد از بررسی شرایط تیم ها و به صورت برنامه معوقه اعلام و برگزار خواهد شد.

شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ دو در ماه رمضان برگزار خواهد شد؟ گفت: بله، طبق اعلام قبلی و بر اساس دو نامه ای که به تمامی تیم ها ارسال شده است، ما به دلیل مشکل تامین روشنایی ورزشگاه ها در این لیگ، مجبور هستیم در ماه رمضان هم بازی ها را ادامه دهیم. مسابقه ها در ماه رمضان بعد از اذان مغرب و اعشاء برگزار خواهد شد.

مسوول برگزاری لیگ دسته دوم درباره نگرانی تیم های لیگ دوم به دلیل ویروس کرونا گفت: این مساله تمام جامعه را درگیر خودش کرده است و جای هیچ سهل انگاری وجود ندارد. ما هم طبق دستورالعمل پزشکی که ابلاغ کرده اند اقدامات لازم مانند ضد عفونی کردن ورزشگاه ها و بعد از آن لغو بازی ها را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا در تیم های این لیگ به دست شما رسیده است؟ گفت: تا الان که گزارشی در این مورد به دست ما نرسیده است. برخی دچار مریضی شده بودند اما خوشبختانه کرونا نبوده است.

شفیعی درباره نظر تیم ها درباره تعطیلی هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم نیز گفت: ما سعی کرده ایم طبق دستورات تصمیم بگیریم و تنها دو روز است که اعلام لغو بازی ها را کرده ایم و خوشبختانه تا الان مخالفتی با این تصمیم نداشته ایم.

او هم چنین با بیان این که خیلی از تیم ها پرسیده اند هفته بیست و سوم لغو خواهد شد یا خیر؟ گفت: تا به امروز تصمیم بر برگزاری بازی ها بوده است. اگر شرایط طوری پیش برود که هفته بیست و سوم نیز لغو شود تا روز شنبه (17 اسفند) به طور رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازی های هفته 23 لیگ دسته دوم برگزار می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های هفته 23 لیگ دسته دوم برگزار می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید