روشن: سعادتمند باید برای باشگاه برنامه ریزی کند، او مدیر خوبی است

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال مدیرعامل جدید این باشگاه را مدیری خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد وی در مسئولیت جدیدش پیروز باشد.

روشن: سعادتمند باید برای باشگاه برنامه ریزی کند، او مدیر خوبی است

حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مایکروتاچ، درباره انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سعادتمند آدم خوبی است و به نمایندگی از پیشکسوتان درگذشت برادر ایشان را تسلیت می گویم. اگر چه سعادتمند آدم خوبی است، اما باید دید در آینده چه عملکردی خواهد داشت .

وی در ادامه اضافه نمود: یکی از معضلات استقلال یک طرفه بودن شرایط بوده است، به گونه ای که بارها پیش آمده که مدیرعامل داشتیم، اما مربی نداشتیم. مربی داشتیم اما مدیرعامل انتخاب نشده بود. در هیئت مدیره نیز این شرایط بوده و باشگاه تزلزل و بی ثباتی داشته است. امیدوارم با آمدن سعادتمند این مسائل رفع گردد.

پیشکسوت تیم استقلال اعلام کرد: سعادتمند را در زمان حضورش در هیئت مدیره دیدم و با ما صحبت کرد. او را آدم خوبی دیدیم. سعادتمند مدیر است، اما اگر فقط به فکر اداره تیم باشد خیلی نمی تواند پیروز باشد. اگر برنامه ریزی او برای باشگاه بوده و در کنارش اداره تیم را بر عهده بگیرد می تواند عملکرد خوبی داشته باشد .

روشن در انتها گفت: با آمدن ویروس کرونا دلالان فوتبال به مشکل خورده اند. امیدوارم این بیماری باعث گردد این افراد به خودشان بیایند و بدانند جهان ارزش این کارها را ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روشن: سعادتمند باید برای باشگاه برنامه ریزی کند، او مدیر خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن: سعادتمند باید برای باشگاه برنامه ریزی کند، او مدیر خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید