آبه: اقدامات دولت به سادگی اقتصاد ژاپن را نجات نمی دهد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، نخست وزیر ژاپن هشدار داد که دولت نمی تواند به سادگی اقتصاد این کشور را از شرایط ایجاد شده ناشی از کرونا نجات دهد.

آبه: اقدامات دولت به سادگی اقتصاد ژاپن را نجات نمی دهد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مایکروتاچ به نقل از کیودو، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن روز سه شنبه بر مشکل مبارزه با کاهش رشد اقتصادی ناشی از کرونا تاکید کرد و گفت که محرک اقتصادی دولت به سادگی نمی تواند باعث نجات اقتصاد شود.

آبه در جلسه مجلس گفت که شرایط اقتصادی کنونی این کشور از لحاظ روانی چالش برانگیزتر از دوره رکود بزرگ در دهه 1930 است.

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که اولین اولویت دولت پیش از بهبود شرایط اقتصادی این کشور انتها دادن به شیوع ویروس کرونا است.

نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه در دیداری با مقامات ارشد از حاکم خود، حزب لیبرال دموکرات، گفت به نظر می رسد سرعت گسترش این ویروس در حال کاهش باشد. اما اضافه نمود هنوز نسبت به این موضوع خوش بین نیست .

آبه گفت به درخواست از مردم برای صرفنظر کردن از مسافرت های غیر ضروری ادامه خواهد داد، حتی اگر این بدین معنی باشد که آنها از دوره لذت بخش تعطیلات بهاره که تا ششم ماه مه ادامه دارد، محروم شوند .

دولت ژاپن به منظور مهار شیوع ویروس کرونا همچنان از مردم می خواهد تا برای رسیدن به هدف کاهش تماس های فردی حضوری تا 80 درصد، همکاری کنند .

دولت ژاپن معتقد است در تعطیلات سه روزه ماه مارس که مردم به مسافرت رفتند، ویروس کرونا از شهرها به مناطق روستایی سرایت کرد .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آبه: اقدامات دولت به سادگی اقتصاد ژاپن را نجات نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبه: اقدامات دولت به سادگی اقتصاد ژاپن را نجات نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید