استارتاپ

ببینید ، نخستین شکست کامل برای قدرتمندترین موشک دنیا ، استارشیپ در هوا منفجر شد

نخستین پرتاب آزمایشی موشک استارشیپ استارت آپ فضایی اسپیس ایکس امروز با شکست روبرو شد.

31 فروردین 1402

4 روشی که فناوری قرار است به وسیله آن دنیا را تغییر دهد

نمایشگاه ایالتی کلرادو اخیرا مسابقه هنری سالانه خود را برگزار نموده و یکی از جوایز برتر به تصویری که با استفاده از هوش مصنوعی به وسیله جیسن الن ساخته شده تعلق گرفته است. او از پلتفرمی به نام Midjourney برای تبدیل متن به یک اثر هنری استفاده کرد.

26 شهریور 1401

وظیفه بیمه مرکزی نظارت است نه انحصار فروش

در کشور ایران فروش بیمه به صورت آنلاین یک اقدام نو است و هنوز از تمامی ظرفیت های آن استفاده نشده است. اما دیگر کشورها در زمینه فروش آنلاین بیمه از ما چند قدم جلوتر هستند. مثلا بعضی از کشورهای اروپایی در همین زمینه یک تجربه 20 ساله در کارنامه فروش بیمه دارند.

31 تیر 1401

ایجاد کانون ارزیابی بازیهای رایانه ای زیر نظر ستاد علوم شناختی

به گزارش خبرنگاران، مجید نیلی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی امروز در مراسم رونمایی و داوری چهار پروژه علوم شناختی که در محل معاونت علمی برگزار شد گفت:در ابتدای تشکیل ستاد علوم شناختی زیرساخت های لازم برای توسعه این دانش و نیروهای انسانی کافی...

24 دی 1400

اینترنت ADSL از امروز و اینترنت همراه از فردا دوباره متصل می گردد، اما آیا شاهد پوزش خواهی با پرداخت غرامتی خواهیم بود؟!

بنا به اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری ها و گزارشات کاربران هم اینک اتصال ADSL شماری از کلان شهرها برقرار شده است، اما کاربرانی اینترنت سلولار باید تا فردا برای اتصال مجدد منتظر بمانند. حتی اینترنت به اصلاح ثابت TD-LTE ایرانسل هم تا هنگام نوشتن این سطور برقرار...

20 دی 1398