981 کتاب فروش در زمستانه کتاب ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، آزاده نظر بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره آمار ثبت نام کتاب فروشی ها در طرح زمستانه کتاب اعلام کرد: با خاتمه مهلت ثبت نام کتاب فروش ها در طرح زمستانه کتاب در مجموع 981 کتاب فروش در این طرح ثبت نام نموده اند و تا این لحظه ثبت نام 783 کتاب فروش تایید شده است.

981 کتاب فروش در زمستانه کتاب ثبت نام کردند

وی با اشاره سهم کتاب فروش های تهرانی و شهرستانی در طرح زمستانه کتاب اضافه نمود: از استان تهران 161 کتاب فروش به طرح پیوسته اند. آمار نهایی ثبت نام کتاب فروشان در طرح زمستانه کتاب بعد از آنالیز و تایید نهایی اعلام خواهد شد.

نظر بلند ادامه داد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب 99، مانند طرح پاییزه 200 هزار تومان معین شده و خریداران می توانند از 25 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند. کتابفروشی های عضو طرح های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید مشارکت در طرح زمستانه کتاب99 احتیاج به ثبت نام مجدد نداشتند و دریافت شرایط مشارکت و تایید یا ویرایش اطلاعات احتیاج بود.

طرح پاییزه کتاب 99 همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، هفت روز و با مشارکت 816 کتابفروشی سراسر کشور برگزار گردید. در این طرح 458 هزار و 833 نسخه کتاب به مبلغ 198 میلیارد و 137 میلیون و 591 هزار و 730 ریال فروخته شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "981 کتاب فروش در زمستانه کتاب ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "981 کتاب فروش در زمستانه کتاب ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید