13 بانک در فهرست صادر کنندگان ضمانتامه ترکیش ایرلاین نهاده شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 13 بانک در فهرست صادر کنندگان ضمانتامه ترکیش ایرلاین نهاده شد.

13 بانک در فهرست صادر کنندگان ضمانتامه ترکیش ایرلاین نهاده شد

در حالی که گفته می گردد آژانس های مسافرت هوایی با کارشکنی جدیدی از سوی دفتر نمایندگی هواپیمایی ترکیه در تهران روبرو شده اند و دفتر هواپیمایی ترکیه به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی فروش بلیت هواپیما اعلام نموده ضمانت نامه های بانکی بانک ملی نامعتبر است و آنها را نمی پذیرد، حرمت الله رفیعی (رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران) گفت: طی جلساتی که با مدیریت ترکیش ایر داشتیم، توانستیم به این تفاهم برسیم که 13 بانک را در فهرست صادر کنندگان ضمانت نامه قرار دهند.

رفیعی در پاسخ به این سئوال که گفته می گردد شرکت هواپیمایی ترکیه علاوه بر بانک ملی، ضمانت نامه بانک تجارت را نیز نمی پذیرد و آژانس ها را مجبور نموده از 3 بانک خصوصی ضمانت نامه بگیرد و تغییر ضمانت نامه هزینه های قابل توجهی برای آژانس ها دارد، گفت: در حال حاضر بانک ملی در میان 13 بانکی که به آن اشاره داشتم، قرار گرفته است. اما هنوز بانک تجارت در میان این فهرست قرار ندارد ولی در حال رایزنی هستیم. در میان این بانک ها هم بانک خصوصی و هم دولتی قرار گرفته است.

او ادامه داد: نباید فراموش کرد که هر ایرلاینی این اختیار را دارد که به دفاتر خدمات مسافرتی اختیار فروش بدهد یا ندهد. اینگونه نیست که اگر ایرلاینی به دفتر خدمات مسافرتی اختیار فروش ندهد، آن دفتر بتواند شکایت کند. هر ایرلاین این اختیار را دارد که یک دفتر فروش یا 10 دفتر فروش داشته باشد.

منبع: همگردی

به "13 بانک در فهرست صادر کنندگان ضمانتامه ترکیش ایرلاین نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 بانک در فهرست صادر کنندگان ضمانتامه ترکیش ایرلاین نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید