کافه گردش ، معرفی تفریحات کافه گردش

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، کافه گردش جوابی برای دغدغه همیشگی مردم در اوقات فراغت

کافه گردش ، معرفی تفریحات کافه گردش

اینکه چه کار کنیم و حالا کجا برویم و اصلاً چطور برویم، شاید از دغدغه های همیشگی مردم در اوقات فراغت و استراحتشان بوده است.وب سایت کافه گردش یک جواب تقریباً کامل برای این سؤال ها است. سایت کافه گردش در پی این هدف است که بتواند پاسخ این سؤال ها را در برترین شکل ممکن به مخاطبانش بدهد. کافه گردش با الهامگیری از وب سایت TripAdvisor.com، پرمخاطبترین سایت گردشگری و سرگرمیات دنیا، خدمات گستردهای را برای کاربرانش در نظر گرفته است. کاربران سایت می توانند با خدماتی که کافه گردش برایشان ارائه نموده است، به خواسته خودشان، یعنی گردش و سرگرمیی مناسب و هدفمند و البته مقرون به صرفه قیمت برسند.

بانک اطلاعاتی کافه گردش

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید برای برنامه گشت وگذارتان به کجا بروید و یا حدودی می دانید که نظرتان به رستوران گردی نزدیک تر است اما در بخش کدام رستورانش گیر افتاده اید؛ بهتر است سری به کافه گردش بزنید. کافه گردش با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی کاملی از هتل های دنیا به تفکیک کشور و شهر، هتل های ایران به تفکیک شهر (هتل های کیش، هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های شیراز، هتل های آنتالیا و...)، بانک اطلاعاتی آژانس های مسافرتی ایران به تفکیک شهر، منطقه و حتی محله و بانک اطلاعاتی رستوران های ایران به تفکیک شهر، منطقه و محله مرجع خوبی در حوزه گردشگری و سرگرمیات برای شماست. بعلاوه کافه گردش به معرفی مکان های گردشی درون شهری، برون شهری، داخلی و خارجی می پردازد. شما می توانید راهنمای جامع گردشگری شهرها و کشورهای مختلف دنیا را هم در کافه گردش ببینید.این یعنی در کافه گردش برای هر نوع گردش و سرگرمی، چه یک سرگرمی چند ساعته و چه یک گردش چندروزه و برای همه افراد، چه آن هایی که برای یک مرخصی یک هفته ای برنامه ریزی نموده اند و چه آن هایی که وقتشان را برای یک گردش عصرگاهی یکی دوساعته خالی نموده اند، برنامه های ویژه ای وجود دارد.

امتیازدهی، اشتراک گذاری نظرات و مشارکت کاربران در سایت

کافه گردش می خواهد ارتباط دوطرفه ای با مخاطبانش داشته باشد. در کافه گردش امکان امتیازدهی وجود دارد، این امکان با توجه به آنالیز های اجرا شده روی وب سایت تریپ ادوایزر و مشابه با این سایت معتبر خارجی در سایت کافه گردش پیاده سازی شده است. شما در کافه گردش میتوانید بر اساس تجربه شخصی خودتان از یک هتل، رستوران یا یک مکان توریستی و سرگرمیی، به آن امتیاز بدهید و نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این مکانها بر اساس همین امتیازها به رتبه بندی منطقی و خوبی می رسند که دیگر مخاطبان و کاربران تازه سایت هم میتوانند از آن استفاده نمایند.

رزرو پیشنهادات تخفیف دار گردشگری و سرگرمیات کافه گردش

در کافه گردش تخفیف های گوناگون و متنوع گردشگری شامل پیشنهادهای تور داخلی و تور خارجی و تور لحظه آخری به همراه تمام جزئیات با امکان خریدآنلاین، پیشنهاد هتل، پیشنهادهای بلیت و ویزا، پیشنهادهای تخفیف دار و مجذوب کننده برترین رستوران ها، کافی شاپ ها و پیشنهادهای سرگرمی های متنوع و گوناگون ارائه می گردد. کافه گردش به کاربرانش یاری می نماید تا هزینه سرگرمی و سفر خودشان را به طور چشم گیری کم نمایند.کاربران می توانند پیشنهاد تورهای لحظه آخری (تور کیش ، تور مشهد ، تور تایلند ، تور ترکیه ، تور آنتالیا ، تور استانبول و...) را در سایتکافه گردشمشاهده نمایند و آن ها را به صورت آنلاین رزرو نمایند.آدرس سایت : www.cafegardesh.com

منبع: همگردی

به "کافه گردش ، معرفی تفریحات کافه گردش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردش ، معرفی تفریحات کافه گردش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید