گل محمدی: به پرسپولیس هیچ اهمیتی نمی دهند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر گفت: بعد از اینکه ما در سه بازی اخیرمان نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خودمان داشتیم، برآورده نشد، قطعاً بازی فردا برای ما خیلی مهم و حساس است. به قول معروف سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر است. باید کوشش زیادی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، چرا که مقابل یک تیم تکنیکی و دونده بازی داریم. با توجه به بازی هایی که از تیم صنعت نفت دیدیم باید بگویم این تیم خوب بازی می نماید.

گل محمدی: به پرسپولیس هیچ اهمیتی نمی دهند

تمرینات زیادی داشتیم و با بازیکنان خیلی درباره شرایط تیم صحبت نموده ایم.، وی با بیان این جمله گفت: می دانیم که طرفداران ناراحت و نگران هستند و نگرانی شان را کاملاً درک می کنیم. باید با هم و با اتحاد و پشتیبانی از تیم بتوانیم این راستا را ادامه دهیم. راه سختی در پیش داریم. لیگ مثل یک ماراتن می ماند و تا آخرین لحظه برای رد شدن از خط خاتمه باید کوشش کنیم. فکر می کنم کاری که باید همه ما انجام دهیم این است که کوشش، زحمت و تمرکز بیشتر روی کار داشته باشیم و اسیر حواشی نشویم. حمایت از تیم باید اولویت کار همه ما باشد. ما واقعاً کوشش خودمان را انجام می دهیم و بازیکنان با توجه به اینکه مسائل زیادی دارند تحت فشار شدیدی هستند، ولی همه آنها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی طرفداران کوشش می نمایند. باید به بازیکنان اعتماد و از آنها حمایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فردا بازی با حضور طرفداران برگزار می گردد، خیلی خوشحالم. بعد از دو سال بازی با حضور تماشاگران لذت دیگری دارد و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا حضور گرم طرفداران را تجربه کنیم. ان شاءالله که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. همه ما انگیزه بالایی داریم و خیلی زود باید به فرم خوب تیم مان برگردیم.

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می تواند مانند دو سال گذشته که در مقاطعی اُفت نموده بود، سال جاری هم به کورس رقابت برای قهرمانی برگردد؟، توضیح داد: ممکن است هر تیمی در طول فصل اُفت داشته باشد و وارد یک راستای گردد که خیلی سخت باشد. ما متأسفانه در حال طی این راستا هستیم، ولی باید خیلی زود راه مان را عوض کنیم و به شکل تیمی که قبلاً داشتیم برگردیم. همه فوتبال بخش آن فنی نیست و اتفاقاتی که بیرون زمین می افتد و مسائلی که تیم داشت و دارد تأثیرش را روی فکر همه ما گذاشته و کار را سخت نموده است. بالاخره یک تیمی که می خواهد قهرمان گردد باید آرامش فکری داشته باشد. در فوتبال ایران همواره مسائل هست، ولی اگر مسائل حداقلی باشد قطعاً راحت تر می توانیم به ادامه کار خوش بین باشیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که وحید امیری کیفیتی را که در بازی های ملی دارد، در پرسپولیس به نمایش نمی گذارد، توضیح داد: امیری هم بازی های خوبی برای ما انجام داده است و این موضوع را قبول ندارم. هر وقت وحید برای ما بازی نموده است برترین بازی هایش را انجام داده است و کیفیت کاری که برای پرسپولیس داشته است، راضی نماینده بوده. او همه کوششش را برای تیم به کار برده است.

شما گفته بودید فدراسیون فوتبال همکاری خوبی با پرسپولیس ندارد و اگر این همکاری به این شکل ادامه پیدا نمایند ممکن است در اردوهای بعدی کریم باقری و آنالیزور تیم به اردوی تیم ملی نفرستید.، وی بعد از یادآوری این موضوع به وسیله یکی از وبلاگ مایکروتاچ گفت: مسائلی که برای تیم ما به وجود می آید به خاطر اردوها و بازی های تیم ملی است و همه از آن آگاهی دارند. فدراسیون هم از مسائل ما اطلاع دارد. ما دنبال این نیستیم که بخواهیم موضعی رو در رو با فدراسیون داشته باشیم و دنبال این مسائل نیستیم. دوست داریم تیم ملی پیروز باشد و برای ما پیروزیت تیم ملی خیلی حائز اهمیت است. تیم ملی خوب باشد فوتبال ما هم حالش خوب می گردد و این تعامل همواره از سوی پرسپولیس وجود خواهد داشت و باعث افتخار است که بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی از پرسپولیس هستند و هم اینکه مربیانی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرند مربیان قابلی هستند و این یاری از سوی ما همواره بوده است و خواهد بود. امیدواریم که دوستان تعامل بیشتری با ما داشته باشند و ما این حق را داریم که از بازیکنان مان به برترین شکل استفاده کنیم. به عنوان مثال وحید امیری در دو بازی قبلی تیم ملی برترین بازیکن تیم بوده است. حال سؤال ما این است چرا این بازیکن را ما نباید مقابل مس رفسنجان در اختیار داشته باشیم؟. امیدوارم این تعامل دوطرفه باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در پی این موضوع است که اخبار تیم و رختکن به بیرون درز نکند، یادآور شد: در خصوص صحبت هایی که در رختکن بیان شده و اخباری که مطرح می گردد، باید بگویم من نمی توانم جلوی این موضوع را بگیرم. این مشکل از سال های قبل وجود دارد و متأسفانه اخبار رختکن مثل ترکیب تیم ممکن است به بیرون راه پیدا کند. ما دوست نداریم این اتفاق بیفتد و از چند سال پیش هم این اتفاق می افتاد که زیاد اهمیت نمی دادیم. البته کاری هم از دست مان بر نمی آید و نمی توانیم بازپرسی کنیم که این کار از کجا رخ می دهد. همه تیم هایی که ترکیب شان از قبل اعلام می گردد این مشکل را دارند و این موضوع مختص پرسپولیس نیست و اگر ترکیب تیمی به بیرون درز پیدا نمی نماید به احتمال زیاد در تمرینات ترکیب شان را امتحان ننموده اند و روز مسابقه ترکیب شان را اعلام می نمایند و با سبک کاری که ما داریم یک اندازه فرق دارد.

گل محمدی در واکنش به اعتراض بعضی بازیکنان نسبت به کیفیت لباس تیم توضیح داد: بحث لباس واقعاً بحث مهمی در فوتبال است و متأسفانه کیفیتی که اول فصل قرار بود به ما بدهند آن کیفیت نیست و حتی رنگش رنگ مناسبی نیست. این جنس ها جنس هایی است که فکر می کنم در ایران فراوری می گردد. صحبت هایی داشتیم و احتمال زیاد کیت پرسپولیس تغییر خواهد نمود، هم رنگ آن و هم طرح و جنس آن. با طرفداران هم که صحبت می کنیم آنها هم از شکل و شمایل لباس راضی نیستند و هرچه زودتر باید برای تغییر کیت لباس پرسپولیس اقدام گردد و احتمالاً تا هفته آینده لباس های ما تغییر خواهد نمود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به گل های دریافتی پرسپولیس و تغییرات درون دروازه، برنامه ای برای تقویت و تغییر تیم دارید؟، بیان کرد: وقتی یک تیمی گل می خورد، همه تیم مقصر هستند و دفاع تیمی اشکال داشته است و همه اجزا و اعضای تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرند و روی آنها کار گردد. باید دفاع تیمی مان بهتر گردد. علت اینکه ما در دو سال گذشته توانستیم قهرمان شویم دفاع تیمی خوب مان بوده است. نباید این اتفاق بیفتد. تیمی که گل می خورد جبران آن گل سخت است و باید در بخش دفاعی قوی تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی توضیح داد: چون تیم پرسپولیس است خیلی به مسائل اهمیت داده نمی گردد. اگر برای باشگاه دیگری رخ داده بود زمین و زمان را یکی نموده بودند، ولی چون ما سرمان در کار خودمان هست و حرف نمی زنیم، با حداقل ها می سازیم و همه مسائل را تحمل می کنیم، اگر اتفاق ناخوشایندی برای تیم رقم بخورد متأسفانه کسی اهمیتی نمی دهد، ولی این مسائل به تیم واقعاً ضربه می زند. الان حدود دو هفته است که بازیکنان تاجیکی را گرفتیم، ولی نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. مسائل مربوط به باشگاه است و باشگاه باید برای برطرف آن کوشش کند. بازیکنانی که گرفتیم جوان و آینده دار هستند و از لحاظ قیمتی خیلی پایین بودند و در آینده می توانند برای باشگاه ما مهره های تأثیرگذاری باشند.

گل محمدی در واکنش به این موضوع که در این مدت پرسپولیس از داوری ضربه خورده است، گفت: من خیلی دوست ندارم درباره داوری زیاد صحبت کنم و بیانیه ای که باشگاه داد خیلی چیزها در آن آمده و معین بود. دوست دارم فضای داوری خوب باشد و یک فضای بااحترام و آرامش حاکم گردد تا داوران قضاوت نمایند. متأسفانه داوران ما مسائل زیادی دارند. همه داوران ما با توجه به سختی کاری که دارند کارشان فراتر از کار یک داور است و سختی های زیادی را تحمل می نمایند، به ویژه که نبود VAR برای کل جامعه داوری کار را سخت نموده است. اگر VAR باشد قطعاً کار داوران راحت می گردد و تصمیمات بهتری می گیرند. با این شرایطی که بعضی از داوران سیستم رادیویی را هم ندارند نباید انتظار زیادی از آنها داشته باشیم، ولی دنبال این هستیم که در صحنه های تأثیرگذار تصمیمات خوبی گرفته گردد. همواره موضع خودم نسبت به داوران احترام بوده است و امیدوارم که با دادن امکانات بیشتر بتوانیم داوری مان را هم تقویت کنیم.

وی در خصوص عدم انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً این بلاتکلیفی به تیم و باشگاه آسیب می زند. منِ مربی و بازیکن باید بدانیم که تیم مان یک تشکیلاتی دارد و شرایط مدیریتش معین است. ما باید بدانیم که با چه کسی طرف حساب هستیم. مسائل خیلی واضح است و چیزی نیست که پیچیده باشد و بخواهیم کنکاش کنیم، تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس قطعاً باید اعضای هیئت مدیره اش، کمیته انضباطی و مدیرعاملش یک چارت معین داشته باشد، چون این موضوع یاری می نماید تا یک تیم همه وظایفش را به خوبی انجام دهد. این حالتی که برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدواریم که وزیر ورزش هم هرچه زودتر شرایط را معین نمایند. اگر واقعاً دنبال این هستیم که تیم و باشگاه ثبات داشته باشد باید این موضوع را هم در بحث مدیریت هم داشته باشیم تا تیم آسیب نبیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصدومیت حسینی، نعمتی و کامیابی نیا گفت: سیامک تازه به تیم اضافه شده است و سیدجلال هم هنوز از ناحیه زانو مسائلی دارد و بعید می دانم به بازی با صنعت نفت برسد. کمال کامیابی نیا هم یک دوران سخت مصدومیت را گذرانده است و تا به سطح بالای آمادگی برسد باید زمان بیشتری در اختیار او بگذاریم تا با تمرینات اختصاصی به شرایط عالی برسد.

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که تغییر سیستم پرسپولیس به دفاع سه نفره موقت است یا در بازی های آینده همه ادامه خواهد داشت، گفت: درباره این مسائل خیلی نمی توانیم شرح دهیم. باید ببینیم در بازی های آینده چه می گردد. ما هم بازی چهار دفاعه را بلد هستیم انجام دهیم و هم سیستم سه دفاعه را یاد گرفتیم. این مسئله در آینده خیلی به ما یاری می نماید و نسبت به نوع و سیستم بازی حریف می توانیم از هر دو سیستم استفاده کنیم.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: به پرسپولیس هیچ اهمیتی نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به پرسپولیس هیچ اهمیتی نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید