چرخابی: برای قضاوت عملکرد نویدکیا باید تا هفته هفتم لیگ برتر صبر کرد، سپاهان اگر در آسیا پیروز نشد نمی توان خرده ای گرفت

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان معتقد است برای قضاوت روی عملکرد محرم نویدکیا باید تا هفته هفتم مسابقات لیگ برتر صبر کرد.

چرخابی: برای قضاوت عملکرد نویدکیا باید تا هفته هفتم لیگ برتر صبر کرد، سپاهان اگر در آسیا پیروز نشد نمی توان خرده ای گرفت

حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مایکروتاچ، درباره ملاقات تیم فوتبال سپاهان ایران با النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: وقتی به جدول گروه D این مسابقات نگاه کنیم، می بینیم سپاهان با یک امتیار کمتر نسبت به تیم های اول و دوم در رده سوم واقع شده است. سپاهان حالا دو بازی حساس با النصر دارد که یکی از رقبای اصلی اش برای صعود از گروه است. این دو بازی برای سپاهان فوق العاده معین کننده است و می تواند تأثیر زیادی در آینده اش داشته باشد. اگر به تیم النصر نگاه کنیم، این تیم هشت بازیکن خارجی دارد که البته فقط از چهار بازیکن خارجی اش می تواند آسیا استفاده کند.

وی ادامه دارد: عبدالرزاق یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر آسیاست و آقای گل عربستان شده است که در النصر حضور دارد. النصر تیم فوق العاده قوی است که در فصل قبل 60 گل به ثمر رسانده است، یعنی در هر بازی دو گل و این نشان می دهد که خط دفاعی سپاهان در دو بازی مقابل این تیم کار سختی دارد. یکی دیگر از بازیکنان خارجی و مطرح النصر مارتینز است که البته شنیده ام اخیراً مصدوم شده و اگر به بازی ها نرسد فرصت خوبی برای سپاهان خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه سپاهان یادآور شد: النصر برخلاف خط حمله اش در خط دفاع آسیب پذیر است. این تیم در فصل پیش 26 گل دریافت نموده است که این آمار خوبی به حساب نمی آید. سپاهان می تواند با توجه به همین موضوع خط دفاع النصر را به هم بریزد. سپاهان اگر آمادگی جسمانی خوبی داشته باشد و بتواند از جلو تیم حریف را پِرِس کند می تواند پیروز باشد، ولی اگر سپاهان از لحاظ بدنی آماده نباشد نمی تواند این تاکتیک را در دستور کار داشته باشد.

چرخابی با اشاره به حضور محروم نویدکیا به عنوان اولین تجربه سرمربیگری اش در سپاهان توضیح داد: یادمان باشد محرم نویدکیا اگر بتواند در آسیا نتیجه بگیرد شاهکار نموده است، ولی اگر نتیجه هم نگیرد نمی توانیم به او خرده بگیریم، چون او زمان زیادی برای آماده سازی تیم در آسیا نداشته است.

سرمربی پیشین سپاهان در سرانجام گفت: الان نمی گردد نظر دقیقی درباره محرم داد. الان هرکس درباره محرم نظر مثبت بدهد یعنی با او خیلی رفاقت دارد و اگر هم نظر شخصی منفی باشد می توانیم بگوییم که علاقه ای به محرم نداشته است. محرم یا هر شخص دیگری که جای او باشد، باید قبول کرد که الان نمی توان بدون سابقه و کارنامه قضاوتش کرد. اگر پنج بازیکن باهوش در تاریخ فوتبال ایران بوده باشند یکی از آنها محرم است، ولی اینکه او در مربیگری هم پیروز باشد یا خیر باید تا هفته هفتم نیم فصل اول لیگ برتر صبر کرد. مدیریت، نحوه برخورد با بازیکن، ارنج تیم و تصمیم گیری در زمان های بحرانی عیار یک مربی را معین می نماید، بنابراین باید حداقل تا نیمه راه نیم فصل اول لیگ برتر صبر کنیم و بعد درباره محرم نظر بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چرخابی: برای قضاوت عملکرد نویدکیا باید تا هفته هفتم لیگ برتر صبر کرد، سپاهان اگر در آسیا پیروز نشد نمی توان خرده ای گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخابی: برای قضاوت عملکرد نویدکیا باید تا هفته هفتم لیگ برتر صبر کرد، سپاهان اگر در آسیا پیروز نشد نمی توان خرده ای گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید