چرا باید اتاق فرار را تجربه کنیم؟

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مطم،نا برای شما هم پیش آمده که بعد از از یک روز کاری با همکاران یا دوستان و حتی خانواده تصمیم بگیرید که چند ساعتی فارق از همه مساول سیاسی ُ مالی این روزها با هم بیرون بریدو چند ساعتی تفریح کنید. اما کجا!؟؟ گزینه های همیشگی ما رستوران و فست فود و سینماو.. بوده ولی امروز ما میخواهیم به شما تفریحی را معرفی کنیم که تازمانی که آن را تجربه نکنید از لذت آن بی نسیب خواهید بود..

چرا باید اتاق فرار را تجربه کنیم؟

این سرگرمی چند سالیست که وارد ایران شده و تونسته طرفدارای خودشو پیدا کنه ولی هنوز هم بسیاری از مردم با آن آشنا نیستند

اگر شما از اون دسته از افراد هستید که اطلاعی راجع به این تفریح ندارید باید به صورت خلاصه بگم که اتاق فرار یک سرگرمی گروهی و فکری است که درآن شما با تشکیل یک تیم دو تا هشت نفره و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن مدلهای مختلف معما و پازل و انجام کار گروهی ، به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید.

اگر فیلم اره را دیده باشید درک بهتری از صحبتهای من خواهید داشت. داستان فیلم اره به این صورت می باشد:

دو مرد در حالی که یک جسد بین شان واقع شده است در لانه مخنی یک قاتل سریالی به نام جیگسو به هوش می آیند. آن دو باید از قوانین مشخصی پیروی نمایند و کارهای خواسته شده را انجام دهند تا از این بازی مرگبار که برایشان تدارک دیده شده زنده در بیایند

داستان این فیلم بیشترین شباهت را به سناریو های بازی اتاق فرار دارد. در ابتدا شما باید با توجه به تجربه خود یکی از سناریو های اتاق فرار را انتخاب نموده و خودتون را وارد یک داستان بکنید

مزایای اتاق فرار

دور شدن از گوشی و تبلت و موبایل :

شاید بشه گفت یکی از بزرگترین مزایای این تفریح اینه که شما رو یکساعت از گوشی و تبلت و فضای مجازی دور میکنه و می تونین با دوستان واقعیتون وقت بگزرونید.

تفریح گروهی :

از مزایای دیگه اتاق فرار میشه به انجام کار گروهی اشاره نمود که به سبب نوع بازیٍ شما برای موفقیت نیاز به یه کار تیمی بی نقص دارید.شما در کل زمان بازی با دوستانتون همفکری می کنید تا به هدف مشترکتون برسید.

ورزش فکری :

همانطور که بدن ما نیاز به ورزش و سلامتی داره ذهن ما هم به اون نیازمنده. بازی اتاق فرار با معماها و پازلهای مختلفی که داره میتونه یه ورزش مناسب برای ذهن شما باشه.

مناسب خانواه ها:

یکی از خوبیای این تفریح اینه که رنج سنی 16 سال تا 100 سال داره و میتونه انتخاب خیلی خوبی برای خانواده ها باشه که بتونن همه اعضای خانواده با هم یک بازی گروهی انجام بدن و توی یک کاره گروهی مشترک شرکت نمایند.

بهترین پیشنهاد برای آشنایی با اتاق فرار

یکی از مجموعه های قدیمی تهران اتاق فرار اسکیپ هوم واقع در خیابان کریمخان است که فعالیت خودش را از زمستان 1396 آغاز نموده و در حال حاضر 4 سناریو مختلف را اجرا میکند و اتاق فرار پاپوش محبوبترین بازی این مجموعه است که تا به امروز پذیرای بیش از چند هزار بازیکن بوده است.

این بازی جزو پیشنهادهای همیشگی سایتها و پیجهای معرفی اتاق فرار برای آشنایی با اتاق فرار می باشد.این بازی باتوجه به نوع اجرای آن و فضای هیجان انگیزی که گروه در آن قرار میگیره می تونه یکی از بهترین انتخابها برای افرادی باشد که با این بازی آشنا نیستند و یا تجربه کمی دارند.

شما برای انجام این بازی حداقل به یک گروه 4 نفره نیاز دارید که این گروه می تونه تا 8 نفر هم افزایش پیدا کند.

با توجه به نوع بازی شما در ابتدا به دو گروه تقسیم خواهید شد و پس از حل یکسری از معماها در اواسط بازی به همگروهی های خود می پیوندید و ادامه بازی را تا رسیدن به هدفتون با دوستان خود ادامه می دهید.

اتاق فرار پاپوش جزو سناریو های فانتزی و هیجان انگیز اسکیپ روم دسته بندی میشه و دارای هیجان بسیار بالایی می باشد که همین امر باعث محبوبیت این سناریو شده است.

پس تا دیر نشده شما هم به جمع علاقه مندان به این تفریح هیجان انگیز بپیوندید. فقط ضروری است با شماره تلفن 021-88948916 مجموعه اسکیپ هوم تماس بگیرید و یا به وسیله وبسایت escapehome.ir رزرو خود را انجام دهید.

منبع: همگردی

به "چرا باید اتاق فرار را تجربه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید اتاق فرار را تجربه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید