پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، پورشه برای مدل 2022 به روزرسانی هایی را روی سدان الکتریکی تایکان کراس توریسمو انجام داده است. این شرکت با هدف به روز نگه داشتن مدل تایکان، نسخه معمولی و گرند توریسمو تایکان 2022 را با ارتقای مشخصات فنی و افزودن طیفی از رنگ های تازه و قدیمی وارد بازار خودروهای الکتریکی می نماید. پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 تا اواخر امسال میلادی در نمایندگی های آمریکایی پورشه عرضه خواهد شد.

پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 معرفی گردید

کراس توریسمو به عنوان خودرو جایگزین برای سدان تایکان معرفی شده است. پورشه این خودرو را اکنون با پیشرانه الکتریکی پیشرفته و گیربکس 2 سرعته عرضه می نماید که باعثشتاب فوق العاده آن می گردد. پورشه در خودروهای تازه امکانات قدیمی را حذف نموده و بسیاری از امکانات روز جهان را در این خودرو به کار برده است.

پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 از نمای روبه رو

پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 از نمای روبه رو

پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 از نمای روبه رو

قبلی 1 از 3 بعدی

پورشه برای کابین این خودرو تغییرات چشمگیری را در نظر نگرفته است، بااین حال دستیار صوتی برای درک بهتر درخواست ها به روز شده و اکنون می تواند ناوبری جهت را سریع تر بیابد. ضمن اینکه پورشه اظهار داشت سیستم اطلاعاتی ـ تفریح خودرو نیز ارتقا یافته است. مشتریان برای این سدان الکتریکی اکنون می توانند سیستم یاری پارک از راه دور را نیز سفارش دهند که بدون حضور راننده در پشت فرمان قادر به پارک خودرو خواهد بود.

پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 بعلاوه از مدیریت حرارتی و عملکرد های شارژ بهتر بهره می برد که به گفته پورشه به کاهش زمان شارژ یاری می نماید. خط فراوری کراس توریسمو با تایکان معمولی هماهنگ است، با این تفاوت که هیچ مدل دیفرانسیل عقب وجود ندارد و قیمت واگن کمی گران تر از سدان است.

مدل کراس توریسمو 4S دارای پیشرانه 562 اسب بخاری است و مانند تمام مدل ها به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم عرضه می گردد. تایکان کراس توریسمو خودرویی است که منحصراً با نیروی برق کار می نماید و شاسی و سایر اجزای آن با همتای سدان خود مشترک است؛ بااین حال، این خودرو فقط با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می گردد.

نمای داخلی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

نمای داخلی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

نمای داخلی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

نیرو به وسیله 2 موتور الکتریکی با مجموع خروجی های بین 469 تا 760 اسب بخار، بسته به سطح تریم، تأمین می گردد. یکی از جالب ترین عناصر تایکان گیربکس 2 سرعته آن در محور عقب است که برای اولین بار در خودرو های برقی به کار می رود. پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 قادر است در 2.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و می توان گفت یکی از سریع ترین خودرو هایی است که تا به امروز پورشه فراوری نموده است.

تایکان اکنون به دستیار پارکینگ هوشمند مجهز شده است و امکان خروج از پارکینگ بدون حضور راننده در پشت فرمان وجود دارد. دستیار یادشده پارک دوبل را انجام می دهد و مالکان تایکان 2022 ویژگی مزبور را از داخل خودرو می توانند فعال نمایند و با پیاده شدن از خودرو، به سیستم اجازه می دهند که کنترل را در اختیار بگیرد. مالکان می توانند تمام فرایند یادشده را ازطریق تلفن همراه هوشمند خود انجام دهند.

نمای پشتی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

نمای پشتی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

نمای جانبی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

اگر در پی رنگ های متفاوتی هستید، گزینه های سفارشی و تازه رنگ آمیزی Sample و Sample Plus برایتان در نظر گرفته شده اند. گزینه Sample امکان انتخاب از میان 65 رنگ گوناگون را فراهم می نماید: از جمله رنگ های الهام گرفته شده از رنگ های قدیمی مانند مهتاب آبی متالیک، سبز اسیدی، یاقوتی معدنی، آبی ریویرا و بنفش متالیک. گزینه Sample Plus به مشتریان اجازه می دهد که رنگ دلخواه خود را سفارش دهند.

تایکان کراس توریسمو دارای فهرست کاملی از امکانات رفاهی لوکس و فهرست گسترده ای از گزینه های شخصی سازی است. همچون سدان، این خودرو یک پیکربندی استاندارد 4 جایگاه یا یک تنظیمات 5 جایگاه اختیاری را ارائه می نماید. به لطف سانروف پانوراما استاندارد و بعلاوه خط سقف بالاتر، تا حدی پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 فضای سر کمی بیشتر از سدان در جلو و به طور قابل توجهی بزرگ تر در جایگاه های عقب ارائه می نماید.

آگهی های خرید و فروش پورشه

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ مایکروتاچ بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه تایکان کراس توریسمو 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید