هتل نادیاس سنانگ لنکاوی؛ اقامتگاهی مناسب و ارزان

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، هتل نادیاس سنانگ لنکاوی، یکی از هتل های 3 ستاره مناسب و ارزان برای مسافران جزیره لنکاوی به شمار میرود. لنکاوی از جزایر زیبای مالزی بوده و با جای دادن جاذبه های جهانگردی مجذوب کننده و اکوتوریسمی پیروز به جذب جهانگرد از سراسر جهان است. هتل نادیاس سنانگ لنکاوی در قلب جزیره واقع شده و به ساحل و بسیاری از جاذبه ها دسترسی سریع و آسان دارد.

هتل نادیاس سنانگ لنکاوی؛ اقامتگاهی مناسب و ارزان

بنابراین، مهمانان می توانند با استفاده از وسایل نقلیه رایج و یا پیاده روی چند دقیقه ای از آن ها بازدید نمایند. اگر شما هم قصد دارید برای تجربه سفر متفاوت بلیط هواپیما مالزی خریده و به جزیره لنکاوی سفر کنید و در عین حال اقامت راحت و دل نشین داشته باشید، هتل نادیاس سنانگ لنکاوی گزینه مناسبی به نظر می رسد. در این هتل انواع امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم گشته اند.

کارکنان هتل Nadias Hotel Cenang لنکاوی تمام تلاششان را می نمایند تا اقامت به یادماندنی و خوشی را برای مهمانان فراهم نمایند و مهمانان نیز پس از گشت و گذارهای طولانی در جزیره و بازدید از جاهای دیدنی لنکاوی، سواحل لنکاوی و ... خستگی شان را در اتاق های دنجشان در این هتل برطرف می نمایند. در ضمنً، در سفر به لنکاوی خرید سوغاتی از بازار شبانه تمونیانگ لنکاوی را از دست ندهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نادیاس سنانگ لنکاوی

امکانات و خدمات متنوع در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و احتیاجهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل برگزاری میتینگ ها و جلسات مهم کاری، خدمات برای معلولین، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی هدایت می نمایند. کارکنان هتل نادیاس سنانگ لنکاوی به زبان های انگلیسی و مالایی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می نمایند.

مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل

در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی انواع اتاق ها مناسب هر سلیقه و احتیاج وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق های خانواده، سوئیت جونیور، دلوکس کینگ، دلوکس خانواده، دلوکس توئین و ... هستند. منظره مقابل اتاق ها را منظره ای از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می دهد. مهمانان می توانند هنگام رزرو در ماه رمضان، اتاق هایی با پکیج های مخصوص رمضان را انتخاب نمایند. اتاق های هتل ساده و شیک هستند و دکوراسیون زیبایی دارند.

اسباب و اثاثیه باکیفیت در چیدمان اتاق ها به کار گرفته شده اند. از ترکیب رنگ های مناسب و مجذوب کننده در طراحی اتاق ها استفاده شده است. کف اتاق ها با سرامیک های رنگ روشن پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ها ساعت 12 است.

امکانات اتاق های هتل

داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل نادیاس سنانگ لنکاوی، خدمات تفریحی مجذوب کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده اند تا مهمانان زمانی که در هتل هستند، با استفاده از آن ها حوصله شان سر نرود. مهمانان می توانند در مسابقه گلف هتل شرکت نموده و رقابت محبت آمیز با مهمانان دیگر داشته باشند. بعلاوه، شنا در استخر سرپوشیده هتل می تواند فعالیت و ورزش خوبی برای مهمانان باشد. در مرکز اسپا انواع خدمات ریلکسیشن و مراقبتی از جمله ماساژ ارائه می گردند و روزی سرشار از احساس سبکی و آرامش برای مهمانان می سازند.

رستوران هتل

در رستوران هتل نادیاس سنانگ لنکاوی صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل منوی آمریکایی، آسیایی، وگان و حلال است. دیگر وعده ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. مهمانان می توانند غذاهای خوشمزه در رستوران این هتل امتحان نموده و لذت ببرند.

فاصله هتل نادیاس سنانگ لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا فروشگاه چاچا: 50 متر

فاصله تا دنیای زیرآب لنکاوی: 190 متر

فاصله تا سرزمین ماجراجویی کروکودیل لنکاوی: 12.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل نادیاس سنانگ لنکاوی؛ اقامتگاهی مناسب و ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نادیاس سنانگ لنکاوی؛ اقامتگاهی مناسب و ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید