پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی شک نموده اند؟

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، پرسپولیس در این سال ها عادت نموده بود به بردن، بردن و فقط بردن. این تیم روی مدار موفقیت حرکت می کرد و حتی آنجایی که می باخت هم شکست هایش میلی متری و بسیار نزدیک بود. به عنوان مثال این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای باخت، اما این ناکامی صرفا با یک گل اختلاف و دو پنالتی اعلام شده از سوی یاری داور ویدئویی رخ داد. در نتیجه پرسپولیس در برترین سال های دورانش، یا برنده مقتدر بوده یا بازنده سرافراز. این بار، اما اتفاق دیگری اتفاق افتاده است. پرسپولیس در حالی با سه گل مغلوب الهلال شد که از نظر فنی بسیار ضعیف و غیر قابل قبول بود. این یک شکست بحث برانگیز برای قرمز ها بود که حالا تردید هایی را هم درباره آینده تیم به وجود آورده است. شاید گزاف نباشد اگر بگوییم نوع باخت پرسپولیس در ریاض، حتی رقبای داخلی این تیم در راستا قهرمانی را هم امیدوار نموده است. آن ها حالا دریافته اند که پرسپولیس شکست ناپذیر نیست و حتما در آغاز فصل تازه با اعتمادبه نفس بیشتری در مقابل قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر قرار خواهند گرفت.

پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی شک نموده اند؟

این شرایط برای یحیی گل محمدی هم تازگی دارد. سرمربی پرسپولیس از روزی که آمد با این تیم روی موج موفقیت بود و اغلب اوقات مورد تحسین و ستایش قرار می گرفت. البته مثلا گاهی شکست برابر استقلال یا اتفاق مشابه آن، یحیی را زیر تیغ منتقدان می برد، اما هرگز وضعیتی شبیه امروز پیش نیامده بود. هیچ کس به یاد نمی آورد که پرسپولیس یحیی چنین شکست سنگینی را تحمل نموده باشد. پرسپولیس در ریاض شبیه تیم بدون سرمربی بود. یعنی حتی اگر یازده بازیکن این تیم بدون راهنمایی فنی داخل زمین می رفتند، باز بعید بود نتیجه بدتر از این گردد. مجموعه این مسائل، گل محمدی را در موقعیتی نادر قرار داده است؛ جایی که گروهی به توانایی های او شک نموده اند.

البته برآیند عملکرد یحیی آن قدر خوب بوده که او حالاحالا ها فرصت دارد بدون فشار کارش را ادامه بدهد. با این حال این فوتبال است و دو نتیجه ضعیف دیگر ممکن است همه معادلات را به هم بریزد. حالا ماموریت مهم گل محمدی این است که نشان بدهد پرسپولیس راهش را گم ننموده و آن چه در ریاض رخ داده، صرفا یک حادثه فوتبالی بوده است. نخستین بازی پرسپولیس در فصل نو، روز آدینه در اهواز برابر فولاد برگزار خواهد شد. این شروع یک جهت نو و پرچالش برای گل محمدی است؛ جایی که او باید ثابت کند تمدید قرارداد طولانی مدتش، تصمیم درستی از سوی باشگاه بوده است.

منبع: فرارو

به "پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی شک نموده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها به یحیی گل محمدی شک نموده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید