نسخه دیسکی سایکوناتس 2 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، بازی سایکوناتس 2 (Psychonauts 2) برای مدت زیادی در حال ساخت بود. حال پس از عرضه این بازی تنها به صورت دیجیتال، استقبال خوبی از آن شده و توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. سایکوناتس 2 داستان بسیار قوی ای داشته و به مسائل روانی بسیاری از افراد می پردازد.

نسخه دیسکی سایکوناتس 2 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

حال اگر شما از هواداران این بازی هستید، امکان دارد که منتظر نسخه فیزیکی آن برای کالکسیون خود باشید. شرکت سازنده این بازی به نام دابل فاین (Double Fine) گفت که نسخه فیزیکی سایکوناتس 2 به نام مادر لوب ادیشن (Motherlobe Edition) در تاریخ 5 مهر (27 سپتامبر) عرضه خواهد شد. این نسخه فیزیکی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس عرضه خواهد شد.

نسخه فیزیکی بازی تنها شامل بازی نمی گردد. بلکه در آن یک کاور دو رویه، 6 عدد برچسب، تعدادی کارت از طراحی هنری بازی و کد برای دانلود محتوای دیجیتال اضافی بازی وجود دارد. بازی سایکوناتس 2 در حال حاضر برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر به وسیله دیجیتال در دسترس است.

بازی سایکوناتس 2 یکی از عناوین بسیار جالب است. بازی در سبک ماجراجویی و داستانی بوده و به مسائل روانی افرادی می پردازد. از ناامنی های فکری گرفته تا آسیب هایی که یک مرگ یا مشکل بزرگ به فرد وارد می نماید. نام شخصیت اصلی بازی رَز (Raz) بوده و او یک سایکونات (Psychonaut) است. او می تواند وارد فکر افراد شده و به ریشه مسائل آن ها پی ببرد. به همین علت می تواند این مسائل را حل نماید.

رز در کنار مسائل دیگران خودش نیز مسائل زیادی دارد. خانواده او موافق کار او نیستند و به همین علت برای او مزاحمت ایجاد می نمایند. از طرفی شخصیت منفی بازی نیز به طور ناگهانی آغاز به فعالیت نموده و کرکتر دوست داشتنی ما به شدت درگیر می گردد. بازی سایکوناتس 2 در کنار داستان خوب، گیم پلی بسیار روان و راحتی داشته و به همین علت بیشتر افراد می توانند از آن لذت ببرند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه دیسکی سایکوناتس 2 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دیسکی سایکوناتس 2 پاییز سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید