ببینید؛ حالت عکاسی در بازی Hellblade II باز می شود

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) اخیرا با انتشار تصاویری تایید نموده که حالت عکاسی (Photo Mode) در Senuas Saga: Hellblade 2 بازخواهد گشت.

ببینید؛ حالت عکاسی در بازی Hellblade II باز می شود

جدیدترین بازی نینجا تئوری از زمان معرفی خود در گیم اواردز 2019 راه پر فراز و نشیبی را طی نموده است و پس از گذشت 5 سال سرانجام به تاریخ عرضه خود نزدیک می گردد. یکی از ویژگی های مجذوب کننده هل بلید 2 که سنوآ را بار دیگر به سفری برای بقا در دنیای وایکینگ ها قرار می دهد، خارج از جلوه های بصری بهبود یافته، ظاهرا رویکرد بازی به مبارزه باشد. استودیوی سازنده رویکردی سینمایی تر به مبارزات در پیش گرفته است و به نظر می رسد که بازی به طور طبیعی از یک کات سین به گیم پلی و بالعکس منتقل گردد. حال در کنار جلوه های بصری و مبارزه، نینجا تئوری خبر از بازگشت یکی از ویژگی های مورد علاقه هواداران داده است.

در بازی اول سری، حالت عکاسی یک ویژگی محبوب برای بسیاری از هواداران بود که شامل فیلتر ها، تنظیمات و ابزار های مختلف می شد. بازیکنان به لطف این ابزار، بدون شک فرصت های زیادی برای ثبت عکس های نفس گیر و منحصر به فرد داشتند و این قابلیت در نسخه دوم نیز ظاهرا قرار است بسیارکارآمد باشد. در ادامه می توانید اسکرین شات هایی از بازی که با حالت ذکر شده ثبت شده اند را مشاهده کنید.

در حالی که بازیکنان ایکس باکس و رایانه های شخصی به شدت منتظر انتشار بازی 8 ساعته در ماه مه هستند، هواداران پلی استیشن نیز می توانند امیدوار به تجربه این اثر اکشن در آینده باشند زیرا کمپانی مایکروسافت به عنوان ناشر بازی اخیرا تایید نموده است که بعضی از آثار انحصاری این شرکت را برای دیگر پلتفرم ها در دسترس قرار خواهد داد و در این میان به طور خاص شایعاتی مبنی بر اینکه Senuas Saga: Hellblade 2 ممکن است در مقطعی روی پلی استیشن 5 عرضه گردد، منتشر شده است. هرچند بعید است که این اتفاق به این زودی ها رخ دهد.

بازی هل بلید 2 در تاریخ 21 مه 2024 (1 خرداد 1403) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ حالت عکاسی در بازی Hellblade II باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ حالت عکاسی در بازی Hellblade II باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید