ناوگان هوایی چین به موتورهای نو مجهز می گردد!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، خطوط هوایی چین سفارش 17 موتور GEnx-1B و قطعات یدکی را برای تامین ناوگان رو به رشد هواپیماهای تجاری بوئینگ 787 دریم لاینر خود خاطرنشان کرد.

ناوگان هوایی چین به موتورهای نو مجهز می گردد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مایکروتاچ، هواپیمایی چین، یک شرکت هواپیمایی مستقر در تایوان، از سال 1999 که برای اولین بار 13 هواپیمای بوئینگ 747-400 با موتور GE CF6-80C2 را خریداری کرد، مشتری GE Aerospace بوده است. این شرکت در حال حاضر ناوگانی متشکل از 87 هواپیما شامل 66 جت مسافربری و 21 فروند باری را اداره می نماید.

GEnx-1B دو فروند از هر سه هواپیمای 787 در حال خدمت را تامین می نماید. این موتور بعلاوه 1.4 درصد صرفه جویی در سوخت را برای ماموریت معمولی 787 در مقایسه با رقبای خود فراهم می نماید که معادل 300000 دلار در هر هواپیما در سال صرفه جویی در سوخت است. صرفه جویی در سوخت اضافه شده باعث می گردد سالانه بیش از 2 میلیون پوند کمتر CO2 در هر هواپیما فراوری گردد.

GEnx که نشان دهنده یک جهش بزرگ به جلو در فناوری نیروی محرکه است، از مواد بادوام سبک وزن و فرآیندهای طراحی پیشرفته برای کاهش وزن، بهبود عملکرد و تعمیر و نگهداری کمتر استفاده می نماید و آن را به برترین انتخاب موتور برای پروازهای طولانی مدت تبدیل می نماید.

منبع: asianaviation

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ناوگان هوایی چین به موتورهای نو مجهز می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان هوایی چین به موتورهای نو مجهز می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید