محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی آذربایجان شرقی در روز 13 فروردین

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی و ترددی پلیس آذربایجان شرقی در روز 13 فروردین و روز طبیعت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برقرار است.

محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی آذربایجان شرقی در روز 13 فروردین

سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی پلیس استان در تشریح جزئیات محدودیت های ترافیکی استان، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا تمامی پارک ها و تفرجگاه ها در روز 13 فروردین در سطح استان تعطیل بوده و پلیس از حضور شهروندان در این مراکز تفریحی جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به این که شهرستان های میانه، شبستر، جلفاو عجب شیر دارای شرایط نارجی بوده و شهرستان سراب قرمز است، اضافه کرد: پلیس از ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ها جلوگیری کرده و آن دسته از شهروندانی که در این شهرستان ها با پلاک غیر بومی حضور دارند بایستی این شهرها را ترک کنند، چرا که برابر مقررات توسط پلیس راهور و راه اعمال قانون خواهند شد.

وی با بیان این که تمامی پارک ها و تفرجگاه ها در روز طبیعت و 13 فروردین بسته بوده و هیچ گونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد،گفت: آن دسته از شهروندانی که در پیرامون پارک ها و بوستان ها خودروهای خود را پارک کنند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ محمدی شرح داد: هدف از تشدید اعمال مقررات قانونی، جلوگیری از تردد و سفرهای غیرضروری و هم چنین کاهش جریان و حرکت انتشار ویروس به شهرهای مختلف و حفظ سلامت مردم است، که در این راستا تقاضا داریم تا هم استانی های عزیز در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

وی تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم که امسال هم مثل سال گذشته با پلیس و دستگاه های خدمت رسان همکاری کنند و با در خانه ماندن در روز 13 فرودین در قطع زنجیره بیماری کرونا یار و مددکار کادر سلامت باشند.

سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیسراه آذربایجان شرقی نیز د خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس استان برای روز 13 فروردین، گفت: مردم عزیز، به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و سلامتی خود، از دورهمی خوددای کنند.

وی اضافه کرد: در جهت کاهش تصادفات و حوادث ناشی از رانندگی در این روز، پلیس استان حضور پررنگ به صورت گشت های محسوس و نامحسوس دارد، لذا مردم عزیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در روانسازی ترافیک یاری کنند.

وی ادامه داد: کلیه مسافران در شهرهای نارنجی و قرمز استان، برابر ابلاغیه ستاد کرونای استان ظرف 24 ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند چرا که محدودت های کرونایی در شهرهای شبستر، میانه، جلفا، سراب و عجب شیر اعمال خواهد شد.

سرهنگ کریمی نژاد اظهار کرد: پلیس استان، نسبت به ایجاد محدودیت های ترافیکی در کلیه محورهای مواصلاتی اقدام و با متخلفان برخورد خواهد کرد. هم استانی های عزیز بایستی محدودیت های تردد در شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی را مدنظر داشته و از سوار کردن مسافر در صندوق عقب خودرو و پشت خودروهای کمپرسور و وانت بارها خودداری کنند.

وی با تاکید بر خودداری از پارک کردن خودرو در حریم جاده ها و شانه های خاکی، متذکر شد: پلیس با هنجارشکنان، مزاحمان به نوامیس مردم و آلودگی صوتی در این روز به شدت برخورد کرده د خودروهای مزاحم توقیف و راننده و سرنشین به مراجع قضایی تحویل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی آذربایجان شرقی در روز 13 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی آذربایجان شرقی در روز 13 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید