فشار به یحیی برای فروش یک بازیکن پرسپولیس ، باشگاه، قربانی خرید مهاجم خارجی را انتخاب کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، باشگاه پرسپولیس در پی این است تا حداقل مدافع خود را به یک تیم لیگ برتری با قیمت مناسب بفروشد.

فشار به یحیی برای فروش یک بازیکن پرسپولیس ، باشگاه، قربانی خرید مهاجم خارجی را انتخاب کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ پرسپولیس به خواسته یحیی گل محمدی به زودی با میگوئل جونیور ملقب به ننکا، دروازه بان 19 ساله برزیلی قرارداد نهایی امضا خواهد کرد تا او به عنوان ذخیره مطمئن علیرضا بیرانوند روی نیمکت سرخپوشان بنشیند. اقدامی که رضا درویش چندان موافق آن نبوده و نیست، از این جهت که او اعتقاد دارد دروازه بان 19 ساله ای که تجربه لازم را ندارد هیچ تفاوتی با دروازه بان های جوان حاضر در تمرینات سرخپوشان ندارد. در این بین همان طور که قبلا خبر داده بودیم علیرضا بیرانوند هم چندان به این انتقال رضایت ندارد چراکه او هم ذخیره های جوانش را شایسته نشستن روی نیمکت و حتی بازی کردن برای پرسپولیس می داند. موردی که البته خود او روز گذشته در مصاحبه اش تاکید داشت.

نکته جالب توجه اینکه طبق آیین نامه سازمان لیگ چنانچه هر باشگاه لیگ رجحان بازیکن خارجی خود را حداقل در 60 درصد مسابقات بازی ندهد به ازای هر بازیکنی با این شرایط، یکی از سهمیه های خود را از دست خواهد داد. پرسپولیس نیز در این فصل وحدت حنانوف و گئورگی گولسیانی را فعلا روی نیمکت دارد و اگر ننکا هم به جمع آنها اضافه شود نیمکت سرخپوشان در تسخیر خارجی های این تیم درخواهد آمد. در کنار این مساله هم سه سهمیه پرسپولیس برای فصل آینده خواهد سوخت. با توجه به همین قضیه باشگاه پرسپولیس در پی این است تا حداقل حنانوف را به یک تیم لیگ رجحان با قیمت مناسب بفروشد. سه باشگاه سپاهان، ذوب آهن و گل گهر چند وقت پیش رسما خواهان وحدت شده بودند که یحیی با جدایی این بازیکن مخالفت کرد، از این جهت که سرخپوشان در سمت راست خط دفاع ذخیره مطمئنی برای دانیال اسماعیلی فر ندارند.

با شرایط پیش آمده یحیی یا باید قبول کند که تیمش برای فصل آینده سهمیه خارجی اش کاهش چشمگیری داشته باشد یا اینکه رضایت دهد با رفتن حنانوف حداقل او به عنوان یک خارجی روی نیمکت ننشیند. هرچند پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی حتما باید یکی از نفرات بزرگسالش را از لیست کنار بگذارد و مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند که جدایی حنانوف از چند جهت به سود آنهاست. هم لیست خالی می شود، هم پول خوبی نصیب باشگاه می شود و هم اینکه حداقل سهمیه خارجی شان روی نیمکت نمی نشیند. در هر صورت این مساله حسابی فکر یحیی گل محمدی را هم مشغول کرده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "فشار به یحیی برای فروش یک بازیکن پرسپولیس ، باشگاه، قربانی خرید مهاجم خارجی را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار به یحیی برای فروش یک بازیکن پرسپولیس ، باشگاه، قربانی خرید مهاجم خارجی را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید