فرستاده ویژه سازمان ملل: برای تمدید آتش بس در یمن کوشش می کنیم

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن بدون اشاره به سلسله تجاوزات عربستان سعودی در این کشور، در اظهاراتی عجیب گفت: برای تمدید آتش بس در یمن کوشش می کنیم!

فرستاده ویژه سازمان ملل: برای تمدید آتش بس در یمن کوشش می کنیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مایکروتاچ، هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن سخنانی را در مورد آخرین تحولات این کشور عنوان نمود. وی بدون اشاره به تداوم سلسله تجاوزات متجاوزان سعودی علیه یمن مدعی کوشش برای تمدید آتش بس شد.

بر اساس این گزارش، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در این خصوص گفت: ما کوشش می کنیم از چالش های پیش روی در یمن عبور کنیم. این شخصیت انگلیسی در سخنان خود هیچ اشاره ای به نقض مکرر آتش بس به وسیله ائتلاف متجاوز سعودی نکرد.

اظهارات گروندبرگ در رابطه با آتش بس در یمن درحالی مطرح می گردد که پیشتر علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با وبگاه العهد به عربستان سعودی درباره ادامه نقض آتش بس هشدار داده بود.

وی تاکید نمود: نیرو های مسلح یمن در برابر این تجاوزات هرگز دست بسته باقی نخواهند ماند و در پاسخ به نقض مکرر آتش بس از سوی عربستان گزینه های بسیاری را در اختیار دارند. القحوم اضافه نمود: نیرو های مسلح یمن نوعی سلاح راهبردی را ساخته اند که در صورت ادامه تجاوزات امکان استفاده از آن علیه عربستان سعودی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرستاده ویژه سازمان ملل: برای تمدید آتش بس در یمن کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرستاده ویژه سازمان ملل: برای تمدید آتش بس در یمن کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید