عرضه رسمی فناوری 5G به مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل شروع شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، شاتل موبایل از عرضه رسمی خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) بر روی سیم کارت های هوشمند خود اطلاع داد.

عرضه رسمی فناوری 5G به مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل شروع شد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان تنها اپراتور موبایل دانش بنیان ایران، از تابستان گذشته، به صورت آزمایشی دسترسی به خدمات مبتنی بر فناوری 5G را در دسترس مشترکین خود و متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده بود و اکنون از راه اندازی رسمی و سراسری این فناوری در کل ایران برای دارندگان سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل اطلاع داد. فناوری خدمات نسل پنجم تلفن همراه ((5Gبه عنوان آخرین فناروی تجاری سازی شده شبکه های تلفن همراه جهان، قادر است سرعت دانلود و آپلود داده را به طور چشمگیری افزایش دهد و تجربه استفاده از اینترنت را بهبود بخشد. همچنن این فناوری دارای تاخیر کمتری در انتقال داده ها است که این امر برای برنامه هایی مانند بازی های آنلاین، ویدیوهای پخش زنده و ارتباطات بسیار حیاتی است. به طور کلی، خدمات نسل پنجم تلفن همراه با ویژگی های پیشرفته ارتباطی، عملکرد بهتر، تجربه کاربری بهتر و امکانات فراگیرتر، به عنوان یک قابلیت ارتباطی پیشرفته و کارآمد در اختیار مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

بنا بر اعلام این اپراتور تلفن همراه کشور؛ دسترسی به شبکه 5G برای مشترکین شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، نیازی به تعویض سیم کارت ندارد و به وسیله هر گوشی و یا مودمی که امکان ارائه خدمات نسل پنجم در ایران را داشته باشد، قابل استفاده خواهد بود.

شاتل موبایل به عنوان ارائه دهنده فناوری نوآورانه و انحصاری در ایران، امکان اتصال اتوماتیک به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم نموده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری سیم کارت هوشمند، با تحلیل مداوم شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می نماید.

لازم به ذکر است این اپراتور با هدف توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، راه چاره انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان را در سراسر کشور پیاده سازی نموده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #8*1* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن شاتل موبایل من، از شرایط اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم نموده می توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع ترین و ارزان ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره نمود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره های رند و عادی رنج نو می توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وسیله و یا تماس با شماره 09981000000 اقدام کنند.

منبع: شبکه چی

به "عرضه رسمی فناوری 5G به مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه رسمی فناوری 5G به مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید