شهرداری تهران فهرست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی را ارائه بدهد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، اعضای شورای شهر تهران خواهان ارائه فهرست املاک واگذار شده شهرداری به افراد حقیقی و حقوقی و ارائه هرچه زودتر نرخ سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران شدند.

شهرداری تهران فهرست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی را ارائه بدهد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه زمان معینی برای اجرای مصوبات شورا در نظر گرفته می گردد، گفت: به طور نمونه قرار بود در موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی، ظرف یک ماه شهرداری گزارشی را به شورا بدهد اما حالا دو سال است که این گزارش ارائه نشده است که این تاخیر حفظ دارایی و سرمایه های شهرداری را با چالش روبرو نموده است و حالا از هیات رئیسه شورای شهر می خواهم که این موضوع را پیگیری نمایند.

مهدی چمران در ادامه صحبت های اقراریان گفت: در سال 1400 این طرح تصویب شد که باید آن را انجام می دادند که نکردند.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران درباره دلیل ارائه نشدن لایحه نرخ سرویس مدارس به شورای شهر گفت: در این باره هنوز طرحی ابلاغ نشده در حالی که زمان آن رو به اتمام است. باید هر چه سریعتر این نرخ نامه تحویل شورا گردد تا یکشنبه آینده در دستور کار قرار گیرد.

بلافاصله باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نیز که در جلسه حضور داشت گفت: لایحه نرخ سرویس مدارس تا یکشنبه به شورای شهر ارائه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهرداری تهران فهرست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی را ارائه بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران فهرست املاک واگذاری شده به افراد حقیقی و حقوقی را ارائه بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید